Gå til innhold

Snart 1 år som singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynt å daten år jeg var rundt 16, men fikk ikke kjæreste før jeg var 18. Da det ble slutt med han tok det ca. 6 mnd før jeg fikk meg ny kjæreste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 mnd. Og først de siste dagene har jeg begynt å tro at hvis jeg faller for noen nå, så er det ikke utelukkende et utslag av rebound.

Skrevet

snart et år her også. Jeg har lyst på type NÅÅ! Merker jeg nesten bare blir forelsket i tanken av å være forelsket. Får jo nesten orgasme av å bare se på menn.

Jada, jeg er litt forelsket da. Problemet er vell bare det at de er alt for gamle for meg. Kunne ønske det var andre enn meg der ute som ikke brydde seg så masse om alder..

Skrevet

25 år og er 25 år. ffffff D:

Samme her. :P

Skrevet

snart et år her også. Jeg har lyst på type NÅÅ! Merker jeg nesten bare blir forelsket i tanken av å være forelsket. Får jo nesten orgasme av å bare se på menn.

Jada, jeg er litt forelsket da. Problemet er vell bare det at de er alt for gamle for meg. Kunne ønske det var andre enn meg der ute som ikke brydde seg så masse om alder..

...Eeeeeller kanskje du heller bør finne deg en på din egen alder?

• Liker 1
Skrevet

7 mnd snart! Nyter singellivet for første gang egentlig.. og det føles godt. Jeg var vel allerede over exn min før jeg gjorde det slutt.. så var ikke noe problem å ramle ut i datingsverden. Men jeg kan ikke akkurat si at jeg har truffet noen jeg føler er meg verdig, eller som jeg kan se for meg noe langsiktig med.. og det vil man jo gjerne. Har funnet ut at denne tiden jeg har med meg selv om kun meg å tenke på er noe jeg bare må nyte maksimalt. Jeg komemr jo til å tilbringe resten av livet mitt med en mann senere.. så derfor stresser jeg ikke noe nå. Og dersom det skulle falle seg slik at jeg aldri finner noen så gjør jeg jo ikke det.. da er det karriere for alle pengene:)

Skrevet

Eg gjekk singel i 22 år før eg fekk kjæreste. Har aldri hatt kjæreste før.

Skrevet

Har vært singel i godt over 5år nå. Har ikke hatt noe skikkelig seriøst, men savner noen å dele litt mer med. Klarer meg stort sett fint med å være sosial med venner og har ingen problem med å finne på ting selv. Jeg har desverre en veldig god egenskap med å forelske meg i jenter som ikke er interessert på samme måte tilbake. :)

Skrevet

Jeg har vært singel i snart ett år.. Før der igjen var jeg singel i fem år etter første forholdet. Forelsket meg bare 2 ganger og siste var pladask så tror jeg nok er singel en stund til fremover..

Skrevet

Jeg har vært singel i snart 2 år. "Ufrivillig" om man kan si det slik, og har slitt mye med dårlig selvtillit, sinne og det å få tilværelsen endret så radikalt nesten over natten. Er nå kommet så langt at jeg har det helt flott alene, humøret er tilbake og selvtilliten begynner å nærme seg normalen :)

Har overhode ikke lyst på kjæreste. Ikke har jeg møtt noen jeg har kastet et ekstra blikk på og ikke leter jeg heller. Har vært ute et par ganger sammen med noen, men uten at det førte til noe mer. Kjenner at xen ødela urolig mye og jobber aktivt med meg selv for å ikke la han ødelegge framtiden min.

Savner dog innimellom å ha noen. En å krype opp i armkroken til, en å sove - og våkne - sammen med.

Skrevet

10 år singel her... :sjenert:

Har vært klar i mange år nå, men jeg har så lite sosialt liv, at jeg treffer aldri noen. Har hatt endel dater gjennom nettdating gjennom åra, møtt mange kjekke menn, men ikke noen som det var det lille ekstra med. Jeg har nok ikke gitt alle så stor sjangs da... :sjenert: det har vært mange jeg kun hadde 1 date med og få fikk være med på 2 og 3 date. Har blitt flinkere nå det siste året, har hatt bli kjent periode på ca 3 mnd med 2 forskjellige. Men det ble ikke noe utav det da ... :sjenert:

Skrevet

Nesten 3 år (!!!!) Wow, føles ikke så lenge. Tok meg ca 2 år å komme over eksen. Holder nå på med en fyr som jeg har datet siden august, har falt for han så er veldig veldig betatt. Men vi har bestemt oss for å ikke gå inn i et forhold for øyeblikket fordi jeg egentlig ikke bor her (bor i utlandet), og vi ikke vet når jeg skal tilbake til Norge. Men vi prøver å nyte tiden vår sammen, og oppfører oss praktisk talt som kjærester. Kjenner at det er veldig deilig å ha noen igjen. Ha noen du kan snakke med, kose med, ha sex med. Alt dette savnet jeg som singel, samtidig som disse årene har lært meg utrolig mye. Jeg har nytt å være singel, kun tenke på meg selv, flørte og vite hvem jeg er på egenhånd. Glad jeg ikke hoppet fra et forhodl til et annet.

Skrevet

Jeg var singel 24 år før jeg fikk meg kjæreste. Og da hadde jeg hundrevis av muligheter oppover årene, men jeg foretrakk å være alene. Til jeg traff en som forandret alt. Jeg vet om jeg ble singel igjen hadde jeg taklet det kjempe fint, og har overhodet ikke brydd meg om jeg hadde vært singel 1 år, 5 år eller 10 år. Livet er flott både med og uten kjæreste, synes nå jeg i alle fall.

Skrevet

Etter er forhold på 5 år har jeg nå vært singel i ca fire år (jeg er 28 år)! Det har nesten ikke gått opp for meg at det er så lenge siden jeg har hatt kjæreste!

Mye mulig det endrer seg i løpet av nærmeste fremtid :yvonne:

Skrevet

Etter er forhold på 5 år har jeg nå vært singel i ca fire år (jeg er 28 år)! Det har nesten ikke gått opp for meg at det er så lenge siden jeg har hatt kjæreste!

Mye mulig det endrer seg i løpet av nærmeste fremtid :yvonne:

Vi får håpe på det :klemmer:

Skrevet

Hvis du ser bort fra et svært kortvarig forhold i fjor sommer, så har jeg vært singel i snart 4 år. Har datet litt, hatt en elsker i 2 av årene, blitt betatt, men nå er det virkelig vært helt dødt lenge! Begynner å kjenne på kjedsomheten nå! Det er ganske fint å være singel, men når det ikke er eneste mann å være litt betatt av en gang, så er det ikke fint! :filer:

Skrevet

1,5 år. Etter 22 års samliv/ekteskap. Hadde et kort forhold i sommer, og holdt på å forelske meg i en kollega nå nylig. Fant fort ut at han ikke er interessert i mer enn sex, og han er redd for forpliktelsene som et forhold innebærer. Da velger jeg å vente til jeg treffer en som er interessert i hele meg, ikke bare kroppen min :) Kjenner i perioder et veldig savn etter en armkrok, en å elske med, våkne med, spise med, osv... Regner med det vil skje innen et par år :)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

1 år jeg også. er fortsatt glad i xen. men på et vennskapnivå ;) sorgen var stor de første månedene. vi passer best som venner :)

jeg tror jeg snart er klar for dating igjen. har vært mye som har skjedd i livet siden det ble slutt med han. merker av og til at jeg savner en kjæreste ja :)

Endret av Nuppdupp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...