Usikker23 Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Selv om jeg har holdt på med noen siden i sommer, kjenner jeg at 1 år som singel har vært godt for meg Trodde aldri jeg skulle komme meg videre, trodde aldri jeg skulle slutte å savne han, eller at jeg skulle kunne forelske meg igjen... selv om han jeg er forelsket i nå ikke vil ha meg da, men det er deilig å vite at jeg faktisk har klart å gå videre Lurer egentlig litt på hvor lang tid andre har brukt på å komme seg videre fra lengre forhold? Og hvordan? og hvordan de evt kapret den nye i livet sitt? Noen som vil dele?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Jeg har vært singel i 8 år, og da mener jeg skikkelig singel! Skulle gjerne møtt noen, men han har vel ikke kommet min vei enda ...
Usikker23 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2011 Jeg har vært singel i 8 år, og da mener jeg skikkelig singel! Skulle gjerne møtt noen, men han har vel ikke kommet min vei enda ... Har du forsøkt å møte noen? eller er det ingen som har vekket oppmerksomheten din på 8 år? om jeg får spørre selvsagt
Teqi Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 ca 4-5 dager så har jeg vært singel ett år, leker meg og nyter singellivet, men plutselig er det slutt håper jeg
Jolene Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Sist gang jeg var singel er for ca 2 år siden. Men når jeg var singel nøt jeg det til det fulle, i de 6 mnd jeg var det. Når det ble slutt mellom meg og xn brukte jeg 1 1/2 uke på å komme meg over noen før jeg var under noen. Det skal sies at det hadde skjedd mye i forkant, så når det ble slutt var det et sjokk der og da, men ikke noe mer enn det. :gjeiper:
Quinn Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 2 år her.. Ikke noe spesielt glad i å være singel. Jeg er ikke en person som roter rundt med folk uten at det er for å lede til noe ordentlig. Men, må innrømme det er litt deilig å ikke ha noen som maser på meg. Jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil. Var ganske fornøyd med å være singel. Ihvertfall helt til sommeren kom. Nå har jeg gått litt lei. Jeg er uheldig med at jeg er forelsket, har vært det en veeeldig lang stund nå. Virker ikke som jeg får noe respons, men jeg klarer heller ikke bli kvitt følelsene. Og så lenge de er der, er det ingen andre som gjelder
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Jeg har vært singel i 12 år, og elsker det. Før det var jeg i en håndfull forhold, alt fra 3 uker til 2 år. Jeg følte meg litt for låst (i mangel av et bedre ord), så da det siste forholdet tok slutt valgte jeg å teste singellivet for en periode. Månedene gikk, og etterhvert årene, og jeg innså at dette var min livsmåte. Elsker friheten til det gir å være helt og fullt herre over min egen tid. Sosialt samvære får jeg dekket gjennom venner, og det seksuelle behovet stilles gjennom ons eller fast knullevenn. 1
Gjest made4u Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Begynner å nærme seg 3 år for min del.
Caramela Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 Nå har jeg bare vært singel i noen måneder, men begynner å kjenne at jeg faktisk snart er over han jeg var sammen med.
Cata Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Snart 9 måneder. Fremdeles ikke helt "kommet over", men ikke krise heller. Har vært singel mesteparten av livet så kunne godt tenkt meg å finne en det faktisk klaffet med for alvor, men det er lettere sagt enn gjort. Men heller alene enn i et dårlig forhold, er mottoet her i gården.
MissStiles Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Vært singel i ca 1,5 år. Siden det var jeg som gjorde det slutt, tok det ikke så lang tid å komme over han. Han var ikke den rette for meg. Har det greit som singel. Jeg har datet men ikke hatt den rette kjemien med noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Jeg har vært singel i litt over 2 år nå, og merker at jeg savner veldig å ha en kjæreste.. Derimot er det søren meg ikke enkelt å finne "den rette". Har ved flere anledninger gitt opp dating, og etter såpass lang tid som singel har jeg blitt ganske kresen på hva jeg vil ha også, så vil ikke slå meg til ro med hvem som helst heller. Nå for tida dater jeg en herlig fyr som jeg har blitt litt betatt av, men selvfølgelig så er ikke han klar for et forhold med det første.. Så vi ender i bestefall opp med å være "friends with benefits", er vel egentlig opp til meg å finne ut av om jeg klarer det.. Skal ikke være lett, gitt. Når det gjelder hvor lang tid jeg brukte på å komme over ex-en var det vel kanskje et halvt år. I starten var jeg veldig lettet over at det ikke var mer krangling, men så kom følelsen av at det var uvant og rart å være singel (vi var sammen i ca 3 år). Jeg fikk også en liten "ettervirkning" av kjærlighetssorg 2-3 måneder etter at vi gjorde det slutt, da ex-en min begynte å date ei 4 år yngre jente (som da var 16 år. De har nå vært sammen i ca et og et halvt år), mens jeg bare hadde hatt masse dårlige one night stands. Var først etter ca et halvt år jeg følte meg klar for å begynne å date igjen.
Gjest padawan Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 har vel vært singel i litt over tre år. datet men ikk funnet den rette kjemien.
Perelandra Skrevet 19. november 2011 #15 Skrevet 19. november 2011 Jeg har vært singel i 8 år, og da mener jeg skikkelig singel! Skulle gjerne møtt noen, men han har vel ikke kommet min vei enda ... Var selv singel i 8 år mellom min første kjæreste og han som jeg nå er sammen med. Da var jeg 100% singel, og hadde heller ikke noen kortvarige eller tilfeldige forhold. Håper det order seg for deg også. Lykke til!
Knirke Skrevet 19. november 2011 #18 Skrevet 19. november 2011 Det er 7 år siden mitt første og eneste forsøk på et forhold (som varte i 3 mnd.. ). Var over det etter noen uker, mens han slet en stund Men det tok mye lengre tid å komme over de tre gutta jeg var forelsket i, som ikke hadde samme følelser for meg.. Det tok ganske nøyaktig ett år hver gang å få dem ut av hodet
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #19 Skrevet 19. november 2011 Har du forsøkt å møte noen? eller er det ingen som har vekket oppmerksomheten din på 8 år? om jeg får spørre selvsagt Vel, iløpet av disse 8 årene som singel har jeg kommet over noen som jeg har blitt interessert i. Har møtt de gjennom hobbyer og interesser. Men det har bare blitt med praten, og ikke noe date eller noe. Selv om jeg savner nærheten veldig, så klarer jeg også å se for meg et liv i ensomheten
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #20 Skrevet 19. november 2011 Var selv singel i 8 år mellom min første kjæreste og han som jeg nå er sammen med. Da var jeg 100% singel, og hadde heller ikke noen kortvarige eller tilfeldige forhold. Håper det order seg for deg også. Lykke til! 8 år, ja, kanskje jeg møter på noen snart, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå