Gå til innhold

Hva synes dere om kroppen min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år, 168 cm høy og veier 49 kg (om morgenen med bare undertøy)

Ifølge BMI-skalaen er jeg undervektig, men føler meg sunn og spiser til jeg blir mett. Trener en ellet to ganger i uken.

Har små pupper, men litt mage og håndtak.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vi syns? Vi driter nå i det.

Hvorfor spør du?

• Liker 2
Skrevet

Synes du virker litt vel tynn for min smak. Men som kjent er jo smaken som baken, delt. Det viktigste er jo at du selv trives med din egen kropp.

Skrevet

Eh...jeg kan ikke se den kroppen noe sted jeg, så det kan jeg ikke svare på!

Men det høres ut som om du veier litt for lite. Tror du kanskje burde trene styrke. :trene:

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke brydd meg. Det er tross alt personligheten som betyr mest.

Endret av Blod
Skrevet

høres ut som du er på min str. så helt normalt det hehe. men er sjeldent noen som bryr seg ja..

Skrevet

Jeg er 24 år, 168 cm høy og veier 49 kg (om morgenen med bare undertøy)

Ifølge BMI-skalaen er jeg undervektig, men føler meg sunn og spiser til jeg blir mett. Trener en ellet to ganger i uken.

Har små pupper, men litt mage og håndtak.

Hva synes dere?

et tips aldri spør om sånt på et forum du kan risikere

at folk sier noe som du ikke hvil høre

Skrevet

Da jeg var like gammel som deg veide jeg ca 48, og 167 cm høy. Har alltid vært slank og aldri følt meg hverken underernært eller undervektig.

Så begynte jeg å trene styrke og spise etter klokken, gjorde en skikkelig innsats og gikk opp nesten ti kilo, med vilje. Jeg er fortsatt slank, men ser kvinnelig og sunn ut. Har mer energi, mer konsentrasjon og er generelt mer våken.

Jeg vil aldri, ALDRI gå tilbake til den vekten jeg hadde. Aldri.

Aner ikke hvordan du ser ut, men det er i hvertfall min historie.

Skrevet

Jeg er samme høyde som deg og veier 70 kg. Er lubben, men ikke tykk. Jeg syns jeg ser flott ut når jeg er 60 kg, da er jeg slank og fin, så du må være veldig tynn..

Gjest Silvermist
Skrevet

Vel, hvis du virkelig spiser deg mett og trener i blant så skal du være fornøyd. Prøv å ikke la andres syn på en korrekt kropp forme ditt syn på din kropp, da vil du konstant være kritisk til deg selv. Jeg er sikker på at du er fin som du er :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...