Gjest HollyDolly Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Fikk mail fra en utlansk over brudekjole jeg prover a selge på finn.no... sei ho skal betale via paypal og jeg skal sende den til nigera ! trur egentlig ikkje på det der.. vet ikkje helt hvad jeg skal gjøre . nøen som har blitt svindlet på dinna måten?
PRT Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Du kan trygt slette mailen og glemme "henne". 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Styr unna! Klassisk svindel. Søk opp finn og svindel så får du opp detaljerte beskrivelser av hvordan nigeriasvindelen fungerer og hvordan du ender opp uten både brudekjole og betaling.
Gjest HollyDolly Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Du kan trygt slette mailen og glemme "henne". det jeg trodde ja.. burde jeg skrive nokke til den personen før jeg sletter den?
Gjest Applestore Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Nei, er ikke noe vist i å svare! Bare slett den! 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Hvorfor skal en som bor i Nigeria kjøpe brudekjole fra dyre Norge?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 NEI NEI NEI!!! Det er svindel de lux! Ble svindla sjøl, men klarte heldigvis å stoppe den "transaskjonen" for toll de liksom skulle ha! Ringte tollvesenet og med en gang jeg sa pakken skulle til Nigeria sa han jeg var blitt lurt.. Var ikke mulig å få stoppet pakken:( De opererer gjennom om en fake paypal-mail. Det ser veldig ekte ut, og det står at pengene er overført. Men på den ekte paypal-kontoen din så kommer aldri transakjsonene de liksom har gjort. Åh jeg ble så forbanna, sendte mail til han jeg hadde maila med og beskyldte han for svindel. Men neiiida han spilte dum, skjønte ikke hva jeg snakka om.. Så det er bare å holde seg langt unna sendinger til Nigeria, alt er korrupt der nede, tilogmed postvesenet. Dette sa tollmannen jeg snakka med!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Det gjelder om det skal sendes til andre land også, de samme svindler til England også bl.a. Pass opp!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Jeg skjønner ikke at folk er så dumme at de går på disse svindlene! Helt utrolig! Bor dere under en sten? Det blir stadig advart mot dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå