Gå til innhold

dysleksien ar blitt verre

Fremhevede innlegg

Skrevet

dysleksien ar blitt verre

så lure på om det kan hver tegn på dårligere helse

merker det spesielt når jeg leser

skjønner ingen ting av det i grunn

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:klemmer: uffda.. hva med å kontakte en spesialpedagog? Jeg vet nå ikke hvor gammel du er, men hvis ikke skolen har henvist deg, så kan du gjerne kontakte en spesialpedagog, eller statped,de kan finne på ulike måter å hjelpe deg på, kartlegge og finne årsaker til vanskene dine. Men skolen må jo ha henvist deg, søk etter hjelp, dette kommer til å gå bra!

Nå vet jeg ikke om det henger sammen med din helse, men klart at hvis du sliter psykisk så kan det ha noe virkning.

lykke til :)

Endret av Setareh
Skrevet

Jeg tror hun er 22.

Skrevet

Spiser du anderledes? Omega 3 skal hjelpe mot dysleksi, så om du har mindre av det i kosten nå enn før kan det kanskje være grunnen?

Skrevet

Det er vel bare at endel av de strategiene du lærte på skolen har gått i glemmeboken, dersom du har praktisert det mindre og mindre etter barneskolen.

Du må rett og slett repetere det og holde det ved like.

Det vet alle som har lært seg et nytt språk, feks. Man glemmer når man ikke praktiserer det daglig.

Så det som gjelder for deg er å øve, øve, repetere og og praktisere lesing og skriving, så du ikke mister den kunnskapen du har lært deg på skolen.

Lykke til.

Skrevet

:klemmer: uffda.. hva med å kontakte en spesialpedagog? Jeg vet nå ikke hvor gammel du er, men hvis ikke skolen har henvist deg, så kan du gjerne kontakte en spesialpedagog, eller statped,de kan finne på ulike måter å hjelpe deg på, kartlegge og finne årsaker til vanskene dine. Men skolen må jo ha henvist deg, søk etter hjelp, dette kommer til å gå bra!

Nå vet jeg ikke om det henger sammen med din helse, men klart at hvis du sliter psykisk så kan det ha noe virkning.

lykke til :)

nå går jeg ikke på skolen men jeg leser være dag på nette

så jeg tror det er noe annet som ligner bakke en ikke holde det med like som helsa.

grunne jeg mistenker det er at jeg var syk sluten av vgs som slite følsom for lyder.

på folke høgskolen ble jeg syk i gjenn da ble jeg kraftig sliten og hadde gull avføring jeg inbiler meg at det er en sammen heng og mistet lukte sansen.

Skrevet

nå går jeg ikke på skolen men jeg leser være dag på nette

så jeg tror det er noe annet som ligner bakke en ikke holde det med like som helsa.

grunne jeg mistenker det er at jeg var syk sluten av vgs som slite følsom for lyder.

på folke høgskolen ble jeg syk i gjenn da ble jeg kraftig sliten og hadde gull avføring jeg inbiler meg at det er en sammen heng og mistet lukte sansen.

du burde gå til legen..

Skrevet

Tråden er ryddet. Spørsmål angående rydding kan stilles på pm.

Kråkesaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...