Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som har baby på rundt 3 mnd.. når legges barnet for natta? Og når våkner barnet om morgenen?

Vi legger frøkna rundt åtte ( sovner som regel ikke før rundt ti) og våkner 9-9.30 om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover babyen din på 3 mnd 11-11.5 timer i strekk?

Skrevet

Hehe.. glemte visst å si at hun er våken hver 2-3 time å spiser :)

Gjest Annaires
Skrevet

Hvorfor legger dere henne åtte, om hun ikke sovner før kl ti?

• Liker 1
Skrevet

Da min yngste var på den alderen, la jeg ham vel ca. 19-1930 og ammet ham i søvn. Ofte våknet han 2-3 ganger i løpet av den neste timen og fikk litt påfyll, før han sovnet for natten (fikk noen nattmåltider også, da).

Skrevet

Hvorfor legger dere henne åtte, om hun ikke sovner før kl ti?

Det jeg mener er at hun bruker som regel 1-2timer på å sovne. Urokråke ;)

Skrevet

Det gjorde begge mine på den alderen. De la seg halv sju, og sov til en plass mellom 6 og 7. De begynte med det rundt 8 ukers alder, og da begynte jeg å legge dem gradvis tidligere, til vi endte opp rundt halv sju. Når de rundet fire måneder hadde begge en periode da de ville ha mat en gang på natta igjen. Eldstemann ble ammet, mens andremann får mme. Med den eldste "gikk det over" en plass mellom 5 og 6 måneder, og han sov da rundt igjen. Yngstejenta er litt over fem måneder, og hun får mat i fire-femtida.

Begge mine har altså lagt seg klokka halv sju når de har vært tre måneder, og har vært enkle å legge. De sovner som regel med en gang.

Skrevet

Legger knotten i 20-tida, så sover han til 06-07 med et par måltider innimellom.

Det hender han vil starte dagen kl 05 også.... Herlig :gjeiper:

Skrevet

Har ei på 10 uker til søndag, hun legges kl 23 og sover sammenhengende til kl 8!

Skrevet

Takk for svar folkens :)

Skrevet

Har ei på 10 uker til søndag, hun legges kl 23 og sover sammenhengende til kl 8!

Oiii... får sovet i massevis du da :) :) Litt misunnelig :gjeiper:

Skrevet

Legger knotten i 20-tida, så sover han til 06-07 med et par måltider innimellom.

Det hender han vil starte dagen kl 05 også.... Herlig :gjeiper:

Hvor gammel er han? :)

Gjest happy_me
Skrevet

Da guttungen var på den alderen så tok vi nattstellet og gav han mat i 21-22tiden, og la ham etter det. Da våknet han vanligvis en gang kl 24 igjen, og klokka tre, for så å sove til 5-6. Men det var i den alderen han begynte å sove hele natta, så av og til sov han fra 21 til 6-7 om morgenen. Nå er han 16 mnd og sover alltid hele natta fra 18-19 til rundt 8. :)

Gjest Annaires
Skrevet

Det jeg mener er at hun bruker som regel 1-2timer på å sovne. Urokråke ;)

Men da er hun kanskje ikke trett?

Ligger hun like lenge, om dere f.eks legger henne halv ti?

Skrevet

Når jenta vår var 3 mnd la vi henne 17.30-18 (hun var da stuptrøtt!) da sov hun til 5-6 fikk flaske og sov til 10-11.

Skrevet

Her sovner jenta mi i 22-23 tiden og våkner tidligest 0530 for litt mat. Så sover hun igjen til 08-09.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...