mya87 Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Måtte bruke denne dramatiske overskriften sånn at dere kan hjelpe meg! Jeg kjøpte IPOD nano idag! Alt har gått fint. har lagd ny spilleliste og lagt inn sangene der, MEN de er jo fa*n men ikke inne på ipoden når jeg kobler fra ledningen! Og jeg får ikke synkronisert heller! WHY?? Det står i ett hjørne"synkroniser ipoden" men det går jo ikke! Har jeg gjort noe galt? Har lastet ned alt, og musikk filene har jo kommet inn...Men ikke på ipoden!! HJEEELP!!
Mally Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Haha, liker overskriften! hadde det samme problemet lenge, men på mystisk vis fikset det seg selv.. Er filene markert når du synkroniserer? og har du stilt inn hvilke filer som skal synkroniseres?
Xaphan Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Hmm, nå vet ikke jeg helt hva du har gjort hittil da. Men prøv å trykke på knappen i sidemenyen hvor det antageligvis står "iPod nano" (eller noe annet dersom du har gitt iPoden et navn). Så trykker du på fanen "musikk" og se hva som står der. Boksen for "synkroniser musikk" burde være tikket av, og etter det kan du velge om du vil ha inn hele musikkbiblioteket eller bare en enkelt spilleliste.
mya87 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2011 Problemet er at det ikke står noe ipod nano.. den har heller ik no navn. Hvordan fikser jg det?
Gjest SnowLeopard Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Har du nyeste versjon av iTunes? Prøvd koble til en annen pc? (Og ikke skriv sms-språk please)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå