Gjest Oskar den II Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Ikke alle som er like heldige med resultatet etter plastisk operasjon: http://www.side2.no/underholdning/article3275222.ece
rastløs_89 Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Jeg får tårer i øynene Føler stor sympati med mennesker som bruker drøssevis av penger for å kvitte seg med komplekser, og så blir det bare enda verre. Huff 2
Gundel Gaukeley Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Ikke alle som er like heldige med resultatet etter plastisk operasjon: http://www.side2.no/underholdning/article3275222.ece Du fremstår ikke som helt normal. Stakkars folk. 1
Envy Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Jeg grøsset faktisk ufrivillig når jeg så det bildet. Stakkars dame, den kroppen var virkelig ikke noe for øyet.
Mononoke Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 (endret) Trening er tingen Og hvordan har du tenkt til å trene bort overflødig hud etter vekttap på 60 kg? For øvrig synes jeg fryktelig synd på personene som blir presentert i artikkelen. Det er overhodet ikke noe å legge en gapskratte-smiley på i mine øyne. Hovedpersonen har gjort en god jobb med å gå ned i vekt, og ønsker å kvitte sge med overflødig hud, og blir dermed vansiret på det groveste av legen. Og har sikkert betalt i dyre dommer for dette, så eneste mulighet til å rette opp i det er å melde seg på et tv-program hvor hun blir uthengt og latterliggjort for stort publikum. Endret 18. november 2011 av Mononoke 6
Gjest TS Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Og hvordan har du tenkt til å trene bort overflødig hud etter vekttap på 60 kg? For øvrig synes jeg fryktelig synd på personene som blir presentert i artikkelen. Det er overhodet ikke noe å legge en gapskratte-smiley på i mine øyne. Hovedpersonen har gjort en god jobb med å gå ned i vekt, og ønsker å kvitte sge med overflødig hud, og blir dermed vansiret på det groveste av legen. Og har sikkert betalt i dyre dommer for dette, så eneste mulighet til å rette opp i det er å melde seg på et tv-program hvor hun blir uthengt og latterliggjort for stort publikum. Dette blir bare for dumt. Hvor tror de du 60 overflødige kiloene kom fra?? Man har faktisk et ansvar for egen helse, og hvis man er 60 kg overvektig kan man ikke akkurat skylde på folk rundt seg. Og hvor mange tror du er så heldige som disse som faktisk får gjort noe med dette gjennom et TV-program?? Synes dette bør virke som en skrekk og advarsel til folk og bidrar til at folk er sitt ansvar bevisst. Det er faktisk et samfunnsansvar å sørge for sin egen helse. Det koster vårt samfunn milliarder av kroner i året pga folks usunne og late liv. Så nei, jeg trekker ikke tilbake! Som man reder så ligger man.
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 HUn skylder da ikke på folk rundt seg? Hun har gjort en fantastisk jobb og endret livet sitt totalt ved å slanke bort 60kg. Det er utrolig hardt, så mye hardere enn å legge på seg 60kg. Men i stede for å kunne kose seg med sin nye kropp og sitt nye liv blir hun vansiret av en lege og må gjemme seg bak klær og trekke eg unna intimitet. Hun skulle fått være stolt over å ha gjort noe med livet sitt, stolt over å ha endret levemåte og komme på rett vei, men ender opp ødelagt... Det er absolutt synd i henne! 2
apekatt Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Når folk tar valg om å endre utseende sitt ved hjelp av plastikkkirurgi, så vet de utrolig godt at det ikke er 100% sjanse for at alt blir bra. Det har vi masse eksempler på, men allikevel så velger noen å ta sjansen. Da burde de forventet at ikke alt kan gå helt perfekt etter operasjonen heller. Ja, jeg syns synd på hun veldig mye. For hvem vil se slik ut? Men samtidig så vet ALLE at slike operasjoner ikke alltid går bra, og det visste nok kvinnen også før hun tok valget.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Ikke alle som er like heldige med resultatet etter plastisk operasjon: http://www.side2.no/underholdning/article3275222.ece Hva er det du holder på å le deg i hjel av? Stakkars dame.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå