Gå til innhold

Sinnsyk smerte etter kuttskade

Fremhevede innlegg

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet (endret)

Jeg klarte det kunststykket å kutte meg dypt i to fingre på en champignon-boks i sommer. Fikk sydd fem sting i tommelen og tre i ringefingeren, og det er tilsynelatende vært fint så langt. Fortsatt veldig tykk hud på de omtalte fingertuppene og har fortsatt lite følelse i huden omkring(legen sa det ville ta ett år omtrent før ting var som normalt), men akkurat nå river det skikkelig til i tommelen. Klarer faktisk ikke å sovne fordi det stikker og river til kraftig i nervene. Er dette et tegn på at det gror eller bør jeg ta en tur til legen snarest?

Kan legge til det at skaden skjedde sent i juni eller tidlig juli. Uansett har det gått smertefritt en god stund.

Endret av Kalkunkrøll
Videoannonse
Annonse
Gjest TweetyGirl
Skrevet

Jeg hadde hørt med legen :) går jo ann å ta en kjapp telefon bare for å høre om det er normalt? legevakten er vell åpen?

:troest:

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Jeg hadde hørt med legen :) går jo ann å ta en kjapp telefon bare for å høre om det er normalt? legevakten er vell åpen?

:troest:

Tenkte ikke på det en gang :P Takk for svar :)

Skrevet

Høres ut som nervene holder på å lage seg nye baner der de har blitt kuttet over. Det kan stikke noe voldsomt til noen ganger før banene har laget en ny ordentlig kobling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...