Gå til innhold

Det er litt rart...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan gå lenge uten å gjøre nummer to, hvis jeg ikke er hjemme, men så når jeg er rett rundt hjørne hjemme fra må jeg plutselig veldig på do hvis jeg ikke har gjort nummer to på en stund?

Hvorfor akkurat i det jeg er nesten hjemme? I det jeg kommer inn døren er det skikkelig krise lissom. Det har ikke bare skjedd en gang. Jeg kan gå rundt uten å føle at jeg på do i det hele tatt, men akkurat når jeg er rett rundt hjørne fra mitt eget hjem, da skjer det saker og ting.

Noen som opplever det samme? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? :fnise:

Skrevet

Jeg opplever det sjeldent med nr.2 men absolutt med nr.1. :biggrin:

Skrevet

Det er nesten litt som at endetarmen er synsk. :eeeh:

Jeg mener, ja, man kan jo tenke på det faktumet at hjemme er nærmt, men hvordan kan kroppen vite det? Jeg tenker ikke at kropp og hjerne er det samme. Kropp er mer som et maskineri som hjernen kan kontrollere. Men man må på do, når man må på do. Man bestemmer ikke det selv, hvis ikke man trykker løs da selvfølgelig.

Skrevet

Det har med det psykiske å gjøre. Hjernen sender ut signaler (underbevisst) om at du snart er hjemme, og kroppen responderer.

• Liker 2
Skrevet

Har det omtrent på samme måten. Er jeg borte har jeg vanskeligere for å måtte bæsje. Er jeg hjemme og gjør det vanlige så skjer det stort sett. Men hvis jeg plutselig gjør noe annet så må jeg ikke da jeg vanligvis bruker og måtte.

Skrevet (endret)

JA! Jeg sliter virkelig med dette. Det er nr 1 med meg da. jeg tisser meg omtrent ut hver gang før jeg klarer å kløne meg til å ta av meg buksa og trusa å sette meg på do og det er et eneste stort rabalder fra sofaen til doskåla. Ser ut som det er det siste her i verden jeg skal rekke! hehe. JA Det skjer ofte kun fra sofaen. Verre er det når jeg er ute å jeg tenker på hvor langt det er til jeg kommer meg på do. Dette har jeg alltid vært så facsinert over. Hvorfor vil hjernen "erte" oss slik?

Endret av nicola
Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, men bare med nummer 1. Rekker såvidt å få av meg skoene når jeg kommer inn døren. Så jeg prøver å huske å gå på do iløpet av dagen når jeg er på skolen/jobb, selv om det ikke kjennes ut som jeg må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...