Gå til innhold

Programledere som ikke greier å snakke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jeg irriterer meg grenseløst over enkelte programledere, spesielt Solveig Kloppen og Thomas Numme. De greier jo ikke å si en eneste setning uten å si "eeeh" minst et par ganger! GUD, det vrenger meg inni meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som irriterer meg med Thomas Nume er at han i tillegg til å snakke fort, snøvler så inn i granskauen! Får med meg bare annethvert ord, jeg!

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager? Det har jeg aldri lagt merke til. Thomas Numme er en av Norges beste programledere, etter min mening.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, haha! Thomas Numme snøvler mye. Og han virker fortsatt nervøs - det er noe med øynene hans som er så forstyrrende også. Ser at gjestene ofte ser mot Rønneberg, selv om Numme stiller spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes programlederen i "Dagens mann" er veldig irriterende, han klarer forsåvidt å snakke men han tror han er så morsom.. når det egentlig bare blir kleint:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Petter Pilgaard er en utrolig slitsom programleder han!..

Petter Pilgaard er Norges beste programleder. Ellers er Frithjof Wilborn den verste, han ser ut som at han kjeder seg, og at han bare får lyst til å se på klokken. ELlers har vi han feite liksom-glade fyren som var i det "Freddan"-programmet. GRØSS!!!!!!!!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker "TV2 hjelper deg" i begynnelsen da Arve Juritzen var programleder?

Hvis man ikke visste bedre kunne man tro programmet het "Teve-t-jælperæ"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...