AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Jeg har en liten kul rett innen for den ytre kjønnsleppa. Det er ikke inngrodd hår etter barbering, da denne kom tre uker etter forrige barbering. Tenkte det kunna være en kvise. Men nå har den vært der i over to uker. Da begynner jeg å blir litt bekymret. Kan det være noe annet? Håper for guds skyld det ikke er en kjønnssykdom
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Men kommer inngrodd hår tre uker etter man barberer seg da? Trodde det var sånn som kunne skje når håret var på vei ut av hårsekken. Siden tre uker har det kommet et stykke på vei.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Hvordan ser du at det er en kvise? Jeg tenker kjønnsvorte, fordi jeg for en stund siden plutselig opplevde å få det selv. Ekle saker.
Brunhilde Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Kanskje en bartolinsk kjertel som har tettet seg litt?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Som jeg alltid sier: Steriliser en nål (med lighter), klem godt rundt kvisen, stikk nålen bestemt og langt nok inn og klem ut dritten Det kan være en kvise/betent hårsekk (som i og for seg er det samme) eller en betent sånn kjertel. Det skjer av og til Men selvsagt, om den ikke går vekk, og du ikke får til å skvise ut noe så kontakter du lege. Det jeg har lest om kjønnsvorter er at de veldig ofte oppstår flere på et sentrert område, ikke bare en og en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå