AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 For å si det kort og enkelt; tror jeg faktisk begynner å blir deprimert, siden jeg ikke har draget på damene.Jeg får meg omtrent aldri noe(hatt sex med kun 4 stk i en alder av 29år), til tross for at jeg har vært aktiv på nettet og prøvd litt på byen.Å få seg kjæreste er bare en fjern drøm! Hjelper det virkelig å dra til psykolog mot slik som dette? For jeg begynner seriøst å bli desperat nå og blir veldig trist når jeg tenker på alt jeg har gått glipp av. Jeg er rett og slett en "taper" på kjønnsmarkede og det er ikke noe som helst god følelse. Vet ikke helt hvorfor da, siden jeg ser ok ut og er veltrent, men spiller ingen rolle når man ikke får det til:(
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 få se bilde? folk merker når man er deppa.
Gjest Katten. Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Har du vurdert å jobbe med deg selv? Endrer du stil og begynner å trene, så hjelper det litt. Endrer du dine tanker rundt deg selv og kvinner, så vil det hjelpe mye. Fiks stil, fiks trening, fiks selvtillit, prat med masse jenter -> utvikling.
Ethereal Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Ja, men kan gå til psykologi for problemer som dette. Dra til legen din og spør om du kan bli anbefalt en psykolog, eller finn en selv. Samtidig tenker jeg at siden du vet hvor konkret problemet ditt er, så trenger du kanskje ikke psykolog, men heller en coach eller lignende. Da kan du få hjelp til med å omstille tankene dine og komme deg ut av den negativen spiralen du nå er i.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Har du vurdert å jobbe med deg selv? Endrer du stil og begynner å trene, så hjelper det litt. Endrer du dine tanker rundt deg selv og kvinner, så vil det hjelpe mye. Fiks stil, fiks trening, fiks selvtillit, prat med masse jenter -> utvikling. Jeg trener 2 -3 ganger uka og jeg prøver å snakke med kvinner, men hjelper ikke når man blir avvist hver jævla gang! Enten det er på nett eller i real life.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Reis til utlandet, du når tydeligvis ikke opp her. Synd, men sant. Pass bare på og ikke bli bitter eller kvinnehater. Eventuelt kan du alltids bli fast bruker av prostituerte, det er en god grunn til at de øker i omfang her i landet.
Amazed Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Er det noe damer merker, så er det at du er desperat. Desperate menn er turn off, og da er det klart du blir avvist. Flørter du mer flere damer samtidig, vil ingen av de føle seg spesiell, og de får en følelse av at du "tar alt du får". Det hjelper veldig lite at du ser ok ut og er veltrent hvis du oppfører deg som en drittsekk. Har du lett for å få venner? Blir damene heller venner med deg enn kjæreste? Ta det mer med ro, slapp av. Ikke prøv deg på damer du faktisk ikke er interessert i. Jobb med deg selv og selvtilliten din og verdsett det ellers gode i livet du har.
Fuckman1983 Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Vet det ikke hjelper på "draget" ditt, men ta deg en tur på swingersklubb en helg. Da skal jeg love deg at du drar hjem med et smil om munnen Fredager er også for single menn, og med litt flaks knuller du fort 2-3 damer på en kveld. Den første gangen jeg var der var jeg vitne til to jenger i 20-30 årene som tok 69 og jeg fikk knulle begge to etter hverandre. Mens andre ganger kan det være mer dødt der, men jeg anbefaler deg likevel å ta sjansen. Nå som julebordssesongen er rett rundt hjørnet pleier det å være bra liv der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå