AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Har fått mitt første MUNNSÅR i en alder av 21 år!!!! Det begynte som en liten "kvise" jeg pilla på, og nå gror det ikke.. Det har bare litt skorpe og sprekker opp hvis jeg gjesper ect. Det ligger i munnviken.. Det "ble til" da jeg var syk forrige uke.. Jeg har ikke herpes som jeg vet om. Går det an å ha munnsår uten å ha HERPES? Grøss og gru... Tips til hvordan jeg blir kvitt det? Har smurt på Purelan (salve for tørre brystvorter ved amming) for å prøve å unngå at det sprekker, men det funker ikke... Vet noen bruker sinksalve, holder det med baby-sinksalve?
Rusken Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg vet ikke. Men måå anbefale Antix! Det funker skikkelig bra. Det er dyrt og tuben er kjempeliten, men jeg trenger bare å ta bittelitt på såret om kvelden, også er det borte morgenen etter
Mamma1 Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Selvfølgelig kan man ha munnsår uten p ha herpes.
Grønt blad Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Tror man har herpes hvis man har munnsår. Det er veldig mange som går rundt med herpes-smitte uten å ha hatt munnsår, så det er ikke umulig at du har herpes og at dette er første utbrudd (og kanskje også siste for alt vi vet). Jeg anbefaler også Antix, det fungerer veldig bra 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå