frøkenlille Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei! Jeg har byttet p-piller for en måned siden. Fikk da ikke mensen, noe legen sa jeg ville få. Men det kan være at kroppen tenker å "hoppe over". Men i mellomtiden har jeg hatt noen rare smerter nederst i magen. Kjennes litt ut som mensensmerter, men er ikke helt som det bruker. Jeg sliter veldig med mensensmerter og fikk da beskjed fra legen til å bytte p-piller til microgynon. Skal nå egentlig ha mensen, men fortsatt ikke fått det. (pillefri uke nå). Hadde noen smerter idag tidlig og igår, men de kjennes fortsatt ikke ut som "vanlig". Noen som har noe erfaring med dette? Er det vanlig å ha smerter i magen når du er gravid ? Har en følelse på at jeg kanskje kan være gravid, for det har vært andre tegn på det også. Håper på svar !!
Cammomille Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Kroppen kan bruke litt tid på å venne seg til ny prevansjon, så gi den litt tid. I mellomtiden er det jo bare å ta en graviditetstest, så er du på den sikre siden Noe av det værste som fins er å gå og tenke på om man kan være gravid.. (hvis man ikke ønsker det såklart). Lykke til, men gi kroppen din litt tid
frøkenlille Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2011 Tenkte jeg skulle ta en test til helgen, om den fortsatt ikke har dukket opp! Synes det er litt nervepirrende å ta test, for på en måte blir jeg skuffet om den er negativ, men hodet sier at jeg burde ønske den er negativ. Er så irriterende med smerter i magen til tider og utider..! Særlig når jeg er på jobb.. Vet aldri hvor lenge de varer eller hvor sterke de kommer til å bli.. Men jeg skal gi kroppen tid til å venne seg til den nye typen p-piller Tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå