Gå til innhold

Forelska i lærern!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal snart få besøk av en gutt, så svarer bare kort.

Kan ikke vi være sammen pågrunn av at jobben hans som lærer hindrer dette? Hva hvis han faller for meg? Jeg må selv innrømme at jeg er ganske pen, dette er noe jeg vet, både pågrunn av speilet og at jeg hele tiden får mye oppmerksomhet fra kjekke gutter. Så jeg vet at hvis jeg prøver, så kan han ha vanskelig for å motstå meg. Og hvorfor skal alder og yrke være en hindring for eventuell kjærlighet? Hva hvis jeg bytter klasse, eller skole, kan vi da ha samleie?

Setter pris på svar, uff føler meg så dum nå :(

Ja, men gutter på min egen alder er så kjedelige. De er umodne, og det virker som at alt de vil ha er sex, liksom. Det er i og for seg selv greit nok det, å ha sex altså. Men jeg føler noe mer for læreren min. Han er også en voksen og ansvarlig mann, imotsetning til gutter som er 15,16,17 eller 18.

Jeg ønsker noe mer enn å bare bli pult, jeg ville også ha en som er i glad i meg, og ikke bare utseende.

Virker som om dere er likere enn du tror.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra observert, Antheia. :jepp:

Skrevet

Virker som om dere er likere enn du tror.

Bare svarer på den kjapt, er full og trøtt: Altså det er bare sånnn hvis vi ar samleie. Ogden på de jevnaldrende så er det sånn at de kun er etter sex. Det er to forskjellige ting, siden sex er en naturlig del av et forhold. Men sex må ikke nødvendigvis være en del av et forhold hvis dere skjømnmner..

Skrevet (endret)

Det jeg ville frem til var vel egentlig at du spurte om dere kunne ha samleie hvis dere gjorde sånn og sånn først. Du spurte om dere kunne ha sex, ikke om dere kunne innlede et forhold. Altså er du ute etter å ha sex med ham. På lik linje med at guttene på din alder også er ute etter sex.

Og hvordan vet du at de ikke også vil ha et forhold?

Endret av Antheia
Skrevet

Bare svarer på den kjapt, er full og trøtt: Altså det er bare sånnn hvis vi ar samleie. Ogden på de jevnaldrende så er det sånn at de kun er etter sex. Det er to forskjellige ting, siden sex er en naturlig del av et forhold. Men sex må ikke nødvendigvis være en del av et forhold hvis dere skjømnmner..

Lærer'n din vil ikke noe seriøst forhold med deg.

Det kan du bare glemme.

Og du bør drikke mindre.

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Litt off topic, men.

Ehh.. Du er 15 år.... og full? :klo:

Vet foreldrene dine det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...