Gå til innhold

Hvordan er egentlig analsex?

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er også greit å være forbredt på at det kan komme ut litt rester fra tarmen når man holder på. Bare huske at man faktisk leker med rumpa, og være klar over hva det kan føre med seg på godt og vondt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mm, jeg begynte å gråte en gang jeg og eksen gjorde det... Hadde gjort det før, noen få ganger, ganske smertefult da også, men da jeg begynte å gråte gikk han for fort inn også... AU!

Skal sies at vi ikke brukte glidemiddel, og vi gjorde det selv om jeg ikke ville. Får småpanikk av å tenke på å gjøre det igjen nå da, selv om det hadde vært med glidemiddel.

Skrevet

Jeg har lovt å prøve dette med min nye partner, og jeg er spent på om det blir like ubehagelig som sist jeg prøvde. Man da har jeg i det minste gjort et forsøk. :gjeiper:

Da har jeg prøvd og det skal gjentas!! Det var masse ubehag på tur inn, men med god tid og masse glidemiddel så klarte jeg å slappe av når den endelig kom helt inn. Så tok jeg en vibrator i vagina, og brukte fingrene på klitoris, og jeg har aldri hatt maken til orgasme. Den varte og varte :jepp: Og min partner kom også kjapt, da han følte vibrasjonene godt, og dette var nok like godt for ham som for meg. :lur:

Jeg er utrolig glad jeg sa ja til å prøve :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg får vondt bare jeg tenker på det, det er helt klart ikke noe for meg. Uheldigvis for meg er dette noe min partner tenner utrolig på, og jeg føler jeg må prøve å fornye mitt syn på det.

Noen som har noen konkrete tips egentlig? Jeg har jo prøvd alle de "vanlige", puste, lang oppvarming glidemiddel osv. Må jeg rett og slett endre innstillingen til det? Mistenker at jeg kniper automatisk, og tror ikke akkurat det hjelper på. I fylla har jeg derimot en kjør på-innstilling, haha. Men han ønsker altså at vi skal ha dette edru også, så jeg trenger tips. Noen som har klart å bli kvitt "fobien" her?

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

.

Endret av anonym2233
Skrevet

Jeg får vondt bare jeg tenker på det, det er helt klart ikke noe for meg. Uheldigvis for meg er dette noe min partner tenner utrolig på, og jeg føler jeg må prøve å fornye mitt syn på det.

Noen som har noen konkrete tips egentlig? Jeg har jo prøvd alle de "vanlige", puste, lang oppvarming glidemiddel osv. Må jeg rett og slett endre innstillingen til det? Mistenker at jeg kniper automatisk, og tror ikke akkurat det hjelper på. I fylla har jeg derimot en kjør på-innstilling, haha. Men han ønsker altså at vi skal ha dette edru også, så jeg trenger tips. Noen som har klart å bli kvitt "fobien" her?

Nei, det er samboeren din som må endre innstilling. Du har prøvd, får vondt bare du tenker på det og sier at det helt klart ikke er noe for deg. Hvorfor i all verden skal han presse deg til noe du misliker så mye?

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er samboeren din som må endre innstilling. Du har prøvd, får vondt bare du tenker på det og sier at det helt klart ikke er noe for deg. Hvorfor i all verden skal han presse deg til noe du misliker så mye?

Misforstå meg mer. JEG vil endre innstilling fordi jeg vet HAN tenner på det, dermed vil JEG kunne ha dette med han uten at jeg får vondt. Han presser meg overhodet ikke, det er utelukkende jeg som ønsker å ha det med han, men da uten at jeg får vondt. Derfor spør jeg om tips til hvordan jeg kan tilnærme meg analsex uten frykten for å ha vondt.

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

.

Endret av anonym2233
Skrevet

Rosie, som jeg nevnte i mitt innlegg så er kommunikasjon her viktig. Det er alltid en frykt der, litt usikkerhet.. Derfor må dere ta det på en sakte måte. Er dere i gang og du føler at det gjør vondt, så er det beste å bare stoppe opp.

Det er ubehagelig og unødvendig frykt i etterkant, når det faktisk kan bli godt. Dette går man glipp av om man ikke kommuniserer.

Tips: Masse forspill, til at dere er er godt tent. Bruk glidemiddel på hverandre(hvis du skjønner..) lek dere frem, til dere er klare :)

Jeg kommer nok til å prøve et par ganger, for å se om det kan bli godt. De som sier de liker analsex hyller det jo, og sier det er fantastisk osv. Det må være verdt å prøve tenker jeg, spesielt hvis mannen tenner på det.

Skal prøve en dag vi har god tid, og bruke eeevig tid på oppvarming osv. Blir det for vondt får jeg heller bare innfinne meg med at det ikke er noe for meg :P

Skrevet

Jeg brukte godt over et halv år på å varme opp Madammen til analsex. Først var fingeren min bare utenpå/i nærheten av rumpehullet under orgasme. Etter en god stund med dette, begynte jeg å så vidt penetrere med en finger, samtidig som jeg slikket og fingret g-punktet. Etter en stund med dette igjen -> finger under sex -> flere fingre under sex/slikking -> buttplug -> analsex.

Tålmodighet, tilvenning og ingen pushing er nøkkelordene her.

Skrevet

Jeg brukte godt over et halv år på å varme opp Madammen til analsex. Først var fingeren min bare utenpå/i nærheten av rumpehullet under orgasme. Etter en god stund med dette, begynte jeg å så vidt penetrere med en finger, samtidig som jeg slikket og fingret g-punktet. Etter en stund med dette igjen -> finger under sex -> flere fingre under sex/slikking -> buttplug -> analsex.

Tålmodighet, tilvenning og ingen pushing er nøkkelordene her.

Interessant. Han har gjort det du sier her, med finger utenpå/i nærheten under orgasme/slikking. og det synes jeg var himmelsk godt. Men når han skal inn med mer enn en finger sier det stopp, med mindre det er alkohol i bildet. Men kanskje det er håp.

Skrevet

Misforstå meg mer. JEG vil endre innstilling fordi jeg vet HAN tenner på det, dermed vil JEG kunne ha dette med han uten at jeg får vondt. Han presser meg overhodet ikke, det er utelukkende jeg som ønsker å ha det med han, men da uten at jeg får vondt. Derfor spør jeg om tips til hvordan jeg kan tilnærme meg analsex uten frykten for å ha vondt.

Kanskje ikke så rart at jeg misforstår når du ordlegger deg som du gjør.

• Liker 2
Skrevet

Absolutt best når jeg er brisen/full, da klarer jeg å slappe mye bedre av. Å gud i himmelen hvor mye strerkere orgasmer jeg får under analsex enn med vanlig penetrering :)

Skrevet

Et spørsmål: Må man ikke bruke bleie etter flere år med konstant analsex? Blir ikke den lukkemuskelen ødelagt?

Skrevet

Det er rett og slett veldig vondt å ekkelt!

Skrevet

Interessant. Han har gjort det du sier her, med finger utenpå/i nærheten under orgasme/slikking. og det synes jeg var himmelsk godt. Men når han skal inn med mer enn en finger sier det stopp, med mindre det er alkohol i bildet. Men kanskje det er håp.

Penetrering med penis er bedre enn to fingrer syns jeg. Syns analsex er godt hvis det blir gjort riktig, men mer enn en finger syns jeg er ubehagelig ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Penetrering med penis er bedre enn to fingrer syns jeg. Syns analsex er godt hvis det blir gjort riktig, men mer enn en finger syns jeg er ubehagelig ;)

Det er jeg faktisk helt enig i, vet ikke helt hvorfor. Penisen til kjæresten min er jo større enn to av fingrene hans, men jeg synes ikke det er behagelig i det hele tatt.

Skrevet

Kanskje ikke så rart at jeg misforstår når du ordlegger deg som du gjør.

Jeg ser nå at jeg kanskje ordla meg litt klønete, men jeg sa fremdeles ingenting som skulle tilsi at samboeren min presser meg til analsex, den vurderingen gjorde du deg opp helt på egenhånd. :)

Skrevet

Kanskje det er på grunn av neglene? Det er jo utrolig følsomt der bak, og penisen føles kanskje "mykere" :gjeiper:

Skrevet

Hmmmm!

ser at mange svarer at det er vondt første gangen og at man må ta seg good tid.

Vel min første og eneste historie med analsex var ganske anderledes. Hadde akkurat innledet et forhold til en dame jeg hadde vært sammen med noen år tidligere. Vi var desperat kåte på hverandre men hun hadde gjennomgått en oprasjon for å fjerne cyste og kunne ikke ha vanlig samleie. Hun foreslo derfor at jeg skulle ta henne bak, jeg gjorde som hun sa. Hun tok på litt olje på kuken og vi peiset på. Ingen problemer som helst!?

Hun sa etterpå at det var deilig og at hun aldri hadde gjort dette før??

Har ikke forsøkt igjen senere men kunne godt tenkt meg det hvis den andre parten ønsker det.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...