frøkna Skrevet 19. november 2011 #21 Skrevet 19. november 2011 (endret) har vært nyskjerrig på å prøve det selv men aldri turt. har venninner som sier det kjenner ut som å bæsje, og ikke er noe særlig i det hele tatt. allikevel..kan alle de som sier det er godt ta feil? red. skrivefeil Endret 7. februar 2012 av _frøkna ♥ ♥ 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #22 Skrevet 19. november 2011 Veldig vondt!! Ja, vondt! Jeg gjør det ikke igjen. :frown: 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #23 Skrevet 19. november 2011 Jeg har lovt å prøve dette med min nye partner, og jeg er spent på om det blir like ubehagelig som sist jeg prøvde. Man da har jeg i det minste gjort et forsøk. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 Jeg sier som noen av de andre her: Om man ikke bruker god nok tid og MASSER av glidemiddel, så er det rett og slett Horribelt vondt, men om dere snakker sammen på forhånd og du forteller ham at han må lytte til deg og ta det ROLIG, så skal det nok gå bra. Som jeg sa til typen min: Ta en til to cm inn av gangen, når jeg sier stopp, så betyr det at du må stoppe akkurat der du er slik at jeg får slappet av og "utvidet meg". Så kan du fortsette, men fortsatt sakte. Ett godt tips til deg er å si at det IKKE er lurt å ta den for langt ut å så rett inn igjen FØR man er HELT varmet opp. Det er skikkelig vondt det.
Gjest Raindrops Skrevet 19. november 2011 #25 Skrevet 19. november 2011 Det hjalp meg mye å leke en del der med fingrer og mindre leketøy, bare slik at jeg ble vant til følelsen av ha ha noe der. Kjæresten min (som er den første som jeg har prøvd det med) brukte flere uker på denne tilvenningen. Når vi først prøvde ordentlig analsex så var det bare deilig for min del
Gjest Madelene1 Skrevet 19. november 2011 #26 Skrevet 19. november 2011 (endret) JEg og typen har lyst til å teste ut dette. Ingen har gjort det tidligere. Jeg bare lurer på gjør det veldig vondt? OGså er det sånn at det er normalt å bæsje litt? Etter alle disse "Skrekk" historiene blir jeg litt skeptisk til dette, selv om jeg har jo lyst til å prøve det en gang.. Er jo ikke så veldig sjarmerende om jeg plutselig bæsjer Jeg syns det er flaut nok med "fittefis" som det heter. Håper noen kan dele litt erfaringer og tips til meg. Den beste forklaringen jeg kan komme med er.... ..Du vet når du bæsjer..? Vel, å få en pikk presset opp er som å trykke bæsjen oppover istedenfor nedover! Endret 19. november 2011 av Madelene1 3
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. november 2011 #27 Skrevet 19. november 2011 Svaret er vel egentlig; "svært varierende fra person til person"? Jeg har hatt kjærester som har hatt "innkjøring forbudt" skiltet over hele stumpen, andre som har likt det forutsatt masse tid, glidemiddel og alkohol og atter andre som har vært mer enn klare etter litt tungearbeid og en leken pekefinger et minutt eller to. Vil hun så er det toppen. Vil hun, etter litt bearbeidelse og forsiktig tilnærming så er jeg like mye med på det. Vil hun absolutt IKKE så lever jeg like godt med det (ihvertfall nesten ) 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #28 Skrevet 19. november 2011 Jeg synes det er deilig, forutsatt at jeg er skikkelig kåt og han tar seg god tid, ikke bare kjører på med en gang. Hvis alle de kriteriene er oppfylt, noe vi har fått til en god del ganger, så er det virkelig deilig
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #29 Skrevet 19. november 2011 Tidligere tenkte jeg at NEI ALDRI, men likte tanken bedre og bedre. Så vi testet det ut da, med lammende krem og MASSE glidekrem. Gjorde vondt som bare faen, men jeg gav ikke opp. For meg funket det at vi ligger i skje, han koser masse med meg på hele kroppen og kysser/fingrer meg i rumpa og tar på lammende krem. Så kan han føre penis FORSIKTIG inn litt og litt. Til slutt går den helt inn. Men han kan ikke kjøre på, han må ta det rolig hele veien, ellers blir jeg fysisk dårlig! Jeg har opplevd å komme ved analsex fordi jeg brukte vibrator på klitoris. Følelsen av at han glir inn og ut sakte er med på å gjøre at jeg kommer uansett om det er i analen eller vaginaen Så analsex er helt greit, men det skjer ikke så ofte. Vi må bruke ganske mye tid på det :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 20. november 2011 #30 Skrevet 20. november 2011 Det er som med alt innenfor sex (og som nevnt tidligere i tråden), fullstendig individuelt. Om jeg virkelig skal straffe min kjære, kan hun se langt etter ordentlig oppvarming og glidemiddel. Til vanlig er det dog masser av oppvarming og glidemiddel. En får ikke for mye glidemiddel, om en ikke tar en Tucker Max.
Knirke Skrevet 20. november 2011 #31 Skrevet 20. november 2011 Tror de som svarer at det er godt er noen troll som aldri har hatt sex før. Selvfølgelig er det ikke godt, du kan ha så mye glidemiddel du vil, men penis vil aldri gli gjennom der. Det er ikke godt, er bare noen uerfarene småjenter/gutter/gamlemenn som bruker sine egne fantasier som fasit. Hahah... Rumpetroll! 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #33 Skrevet 20. november 2011 Jeg har vært veldig skeptisk til det lenge, men vi har akkurat begynt med det nå, og det kan faktisk være ganske godt. SIst vi hadde det fikk jeg til og med orgasme. Jeg er ikke en kjempefan av det, jeg har alt for lite erfaring og jeg foretrekker fremdeles "vanlig" sex, men jeg har i alle fall opplevd at det kan være godt. Alfa og omega er at du VIL ha det selv, og at du og partner har satt dere inn i hva medfører, og begge er klare over hvordan det må foregå og at du alltid skal gi beskjed hvis det blir ubehagelig og vondt. Det skal ikke være vondt, og det krever disiplin fra kjæresten din, fordi han må være klar til å slutte hvis du gir beskjed om at du ikke klarer mer. Mer enn det kan ikke jeg si, jeg har akkurat begynt å utforske det selv.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #34 Skrevet 20. november 2011 Det er som med alt innenfor sex (og som nevnt tidligere i tråden), fullstendig individuelt. Om jeg virkelig skal straffe min kjære, kan hun se langt etter ordentlig oppvarming og glidemiddel. Til vanlig er det dog masser av oppvarming og glidemiddel. En får ikke for mye glidemiddel, om en ikke tar en Tucker Max. Du vet at det er FARLIG å ha analsex uten oppvarming og nok glid? Selv om dere kan nyte det der og da, kan du påføre henne skader ved å gjennomføre analt samleie med henne uten at hun er klar. 2
Gjest Katten. Skrevet 20. november 2011 #35 Skrevet 20. november 2011 Du vet at det er FARLIG å ha analsex uten oppvarming og nok glid? Selv om dere kan nyte det der og da, kan du påføre henne skader ved å gjennomføre analt samleie med henne uten at hun er klar. Fullt klar over det. Derfor bruker vi aldri bedøvende middel, slik at hun kan kjenne om noe som helst er galt.
Metalbarbie Skrevet 20. november 2011 #36 Skrevet 20. november 2011 Jeg pleier å si at det er litt som om du har bestilt "Rom og cola" og får "Julebrus med Whiskey". 1
LovelyMonroe Skrevet 20. november 2011 #37 Skrevet 20. november 2011 Analen er da ærlig talt enveiskjørt! For meg blir det så utrolig paradoks å putte en kuk inni der man bæsjer?? Skrekk og gru 2
Metalbarbie Skrevet 20. november 2011 #38 Skrevet 20. november 2011 Altså, overraskende og litt ekkelt. Men ikke 100 % feil heller
Niennas Skrevet 20. november 2011 #39 Skrevet 20. november 2011 Tidligere tenkte jeg at NEI ALDRI, men likte tanken bedre og bedre. Så vi testet det ut da, med lammende krem og MASSE glidekrem. Gjorde vondt som bare faen, men jeg gav ikke opp. For meg funket det at vi ligger i skje, han koser masse med meg på hele kroppen og kysser/fingrer meg i rumpa og tar på lammende krem. Så kan han føre penis FORSIKTIG inn litt og litt. Til slutt går den helt inn. Men han kan ikke kjøre på, han må ta det rolig hele veien, ellers blir jeg fysisk dårlig! Jeg har opplevd å komme ved analsex fordi jeg brukte vibrator på klitoris. Følelsen av at han glir inn og ut sakte er med på å gjøre at jeg kommer uansett om det er i analen eller vaginaen Så analsex er helt greit, men det skjer ikke så ofte. Vi må bruke ganske mye tid på det :gjeiper: Dette har jeg også opplevd under analsex. Jeg kan tenne på analsex mentalt sett, men hvis jeg faktisk har det så synes jeg det er grusomt. Ikke bare på grunn av at det kjennes ut som at jeg bæsjer på meg, og at det gjør litt vondt, men fordi jeg blir fysisk dårlig, som at jeg er på vei til å kaste opp eller noe sånt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #40 Skrevet 20. november 2011 Jeg brukte ganske lang tid på å gå med på det med min kjære, han spurte pent mange ganger og selv om jeg hadde fantasert om det i lang tid synes jeg ikke det var helt "meg". Men jeg gikk med på det etter hvert, hadde sex lenge på vanlig måte først og så fikk han slippe til - pent og forsiktig slik at jeg rakk å slappe av, og i misjonærstilling slik at det var lettere å slappe av. Etter det har vi gjort det en del ganger, uten kondom og glidemiddel og alt det folk mener er et "must". (Glidemiddel nok at han hadde vært i det andre hullet først...) Skal legge til at han lenge før vi prøvde analsex utførte rimming og fingret meg bak slik at jeg mistet litt av følelsen av at hullet bak er "helt privat", tror det gjorde at jeg slappet av litt mer. Jeg har fått kraftige orgasmer av analsex, kanskje det skyldes følelsen av at det er "forbudt"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå