Gå til innhold

venter på prøvningsatest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tokk det for dere, før prøvningsatest deres var kommet????

Videoannonse
Annonse
Gjest LittleMe85
Skrevet

Hvor lang tid tokk det for dere, før prøvningsatest deres var kommet????

ca 2-3 uker...

Skrevet

Tre måneder. Det var noe sommel og tull, så trur det er unntaket at det tar så lang tid.

Skrevet

Forloveden min bor i utlandet, så derfor er jeg litt stressa med å få alt ferdig i tide.......men forløbig har jeg ikke hørt noe fra dem :(

Skrevet

Forloveden min bor i utlandet, så derfor er jeg litt stressa med å få alt ferdig i tide.......men forløbig har jeg ikke hørt noe fra dem :(

Ring og spør, de pleier å være veldig hjelpsomme.

Skrevet

jeg ringte og de var veldig hjelpsomme... Sendte attesten direkte hjem til meg for at jeg selv kunne ta den med til fylkesmannen og få apostille stempel (som du trenger om du skal gifte deg i utlandet (i hvertfall i mange land)...)Slik sparte jeg et par dager og slippe å være stresset for om vi skulle rekke det...

Skrevet

Nå har jeg fått noe i posten osm jeg ikke helt skjønner!!??!!

Det kom et brev hjem til meg der det sto at "vedlagt følger ekteskapsatesten til ...." ,men det var ikke noe ekteskapsatest med :(

Bare et ark som forklarer et ark som forklarer godtskjenningen av ekteskapsatester for ekteskap i utlandet!!!!

Har dette skjed med noen før?

Skrevet

Nå har jeg fått noe i posten osm jeg ikke helt skjønner!!??!!

Det kom et brev hjem til meg der det sto at "vedlagt følger ekteskapsatesten til ...." ,men det var ikke noe ekteskapsatest med :(

Bare et ark som forklarer et ark som forklarer godtskjenningen av ekteskapsatester for ekteskap i utlandet!!!!

Har dette skjed med noen før?

Høres ut som noen glemte å putte alt i konvolutten... Ring dem og spør om det sendes separat;)

Skrevet

Fikk min ekteskapsatest etter 2 uker, men hvet noen hvor langt behandlingstid det er hos UDI????? :(

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg ringte og de var veldig hjelpsomme... Sendte attesten direkte hjem til meg for at jeg selv kunne ta den med til fylkesmannen og få apostille stempel (som du trenger om du skal gifte deg i utlandet (i hvertfall i mange land)...)Slik sparte jeg et par dager og slippe å være stresset for om vi skulle rekke det...

Kunne du bare dra selv til fylkesmannen for å gjøre dette? Jeg er nemlig i samme situasjon. Er bare 5 uker til jeg reiser, og er en smule stressa for å ikke rekke å få alle papirene i tide.

Og fikk du attesten på engelsk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...