Gå til innhold

Sove på skummadrass

Papierschere

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en liten leilighet, men skal ha overnattingbesøk i helga. Jeg har ikke noe å overnatte på, og er nødt til å kjøpe en madrass. Ettersom jeg ikke klarer å sove på oppblåsbare madrasser selv, ønsker jeg heller ikke at gjesten min skal måtte det! Men lurer på om en madrass av skummgummi kan være aktuelt? Har sett på noen med en tykkelse på 7 cm. Noen som har erfaringer om disse er behagelige å ligge på? Madrassen vil jo bli plassert rett på gulvet, så er redd det skal bli hardt! I tillegg hadde det vært greit hvis madrassen er lett å rulle sammen, slik at den tar liten plass når den ikke er i bruk. Og det er vel skummadrasser?

Men dersom noen har dårlige erfaringer med disse madrassene, har dere da noen andre, ikke alt for dyre, alternativer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du Ikea i nærheten? Jeg tror jeg kjøpte en skumgummimadrass der till 70kr som er kjempegod å sove på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skummadrass på 7 cm rett på gulvet hørtes litt hardt ut, men for en natt i ny og ne går det sikkert.

Jeg er oppvokst med skumgummimadrasser, men de var tykkere, og er de tykke tar de stor plass når de er sammenrullet. Tungvinte å rulle sammen er de også.

Jeg ville heller satset på en sammenleggbar gjesteseng.

Her er ett eksempel til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...