Gå til innhold

Hun kler seg som ei heks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en nabo som kler seg som en typisk heks. Hun går i lange svarte skjørt, hun har en typisk heksehatt, hun ser også ganske skummen ut og er ellers veldig veldig merkelig.

Er dette en klesstil noen har eller hca er det? Hun i 30-årene også og ingen opprørsk tenåring.

Barna i nabolaget er visst redd for henne, selv om jeg aldri har hørt at hun har gjort noen noe.

Nå tror ikke jeg på hekser da, men er litt nysgjerrig på dene personen.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Lange svarte skjørt er da ikke unormalt.. Men hatten derimot. oO

Skrevet

Hun liker vel å kjøre sin egen stil :kosteskaft:

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Kanskje hun er wiccaner, driver med magick, spiser spedbarn, røyker heroin. Hvem vet?

Sikkert en ålreit person som bare liker å gå kledd litt "annerledes". Prøv å snakk med henne om du er nysgjerrig.

• Liker 1
Skrevet

sjekk om hun har gule øyner. da koker hun barn til middag

• Liker 2
Skrevet

Vet du om hun har svart katt? :fnise:

Skrevet

hehe syntes bare det hørtes morsomt ut jeg^^ hadde hilst på henne for å finne ut mer!

Skrevet

Skjønner godt at ungene i nabolaget er redd for henne, hun kler seg jo som en typisk heks! Hadde sikkert vært redd selv jeg, om det hadde bodd en slik person i nabolaget mitt når jeg var lita :fnise:

Skrevet

:fnise: Jaja, alle kan jo ikke gå rund i klær fra hennes, cubus og ellos katalogen. Gøy med litt variasjon.

Du får kaste et glass vann på henen og se om hun begynner å smelte :kosteskaft: Neida, hun er sikkert grei, syns sikkert det er hyggelig hvis noen slår av en prat med henne :)

Skrevet

...hun kler seg jo som en typisk heks!

...og hvor mange "typiske hekser" kjenner du personlig, om jeg får spørre? ;)
  • Liker 2
Skrevet

Hvis hun kler seg som en heks så MÅ hun være en heks!

• Liker 1
Skrevet

...og hvor mange "typiske hekser" kjenner du personlig, om jeg får spørre? ;)

Haha nå lo jeg litt. Flere enn du tror ;)

Neida, men en må da ikke kjenne noen hekser personlig for å vite hvordan de typisk kler seg, et raskt bildesøk på google er vel nok for å se hvordan vi forestiller oss at de typisk kler seg.

Skrevet

Tanten til eksen min var sånn.. Syntes hun så veldig tøff ut, jeg :P Ikke helt min stil, men kult når man tar sin egen stil så langt.

Skrevet

En lærer på barneskolen gikk under navnet Heksa. Hun jobbet på et annet trinn enn det jeg gikk, men den ene gangen jeg og noen venniner (vi var alle redd henne) kom i snakk med henne i et friminutt, fant vi ut at hun var verdens koseligste :gjeiper:

Men, heksehatt - da drar du stilen litt for langt altså..

Skrevet

Det er en kvinne i nabolaget her som alltid kler seg i det samme. Sort, langt skjørt, sort, hengslete, tynn, langermet genser, sorte hekseboots :skratte: , sortfarget hår og blå stripe i håret. I tillegg har hun en kroppsdel som etternavn, med en liten skrivefeil. :fnise: Men jeg har hørt at hun jobber som et eller annet ganske bra, så hun er nok normal.

Skrevet

:fnise: Jaja, alle kan jo ikke gå rund i klær fra hennes, cubus og ellos katalogen.

Kan hende klærne er fra disse butikkene :fnise: :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...