Gå til innhold

sliten og lei..


Eføya

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Her kommer et lite hjertesukk fra meg. Har ikke vært her inne på evigheter fordi jeg ble innlagt på sykehuset med hjernehinnebetenelse i april. Det har tatt litt tid å komme seg og alt som skulle ordnes har blitt forskjøvet i tillegg til at jeg gikk glipp av alle eksamener:(

Det som sliter på meg om dagen er det at etter et dødsfall i familien har blitt rene krisstemingen. Folk enten krangler eller så snakker de ikke til hverandre. Onkelen og tanten min velger ikke å komme pga dette og skrev et lite hyggelig brev der de skrev at de "valgte ikke å delta i bryllupet". Dette tiltross for at vi overhodet ikke har noe med krangelen å gjøre (de er sinte på min mor). Mange andre har også takket nei. Så vi ender opp med mange færre gjester enn antatt. Dette synes jeg trist og av de som kommer er det endel som ikke engang snakker til hverandre lenger... Hvordan skal dette gå?

Har også fått endel lite hyggelige kommentarer i det siste. F.eks har en i nær familie sagt at "dere får neppe noe særlig med gaver...(ikke at det er viktig, men å si det??) og "det er som dere gifter der for andre gang begge to" (pga at vi blir så få).

I tilegg til dette føler jeg at planleggingen vokser meg over hodet alle små ting blir STOOOOOOOORE i mitt hode om dagen. Det er egentlig ikke mye igjen, men alt virker så tungt og slitsomt om dagen. Gleden er ikke der lenger. Kjæresten min er verdens søteste og trøster og hjelper, men det er jeg selv som må greie å dra meg selv ut av denne selvmedlidenheten. Pleier ikke være så negativ, men nå om dagen har det blitt litt mye. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Ingvild den 2002-05-18 19:25 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svenskbrud

*klem*

Jag har läst det du skrivit och jag tycker synd om dig och din blivande. Att ni drabbas av andras "olyckor" och bråk.

Min första tanke efter att läst hela inlägget var; har de talats vid om att kanske skjuta upp bröllopet ett tag? Kanske ett år, tills allt "lagt" sig.

Jag har inget annat att säga till dig än:

Lycka till och ta det lugnt, om ni bestämmer er för att fullfölja bröllopet så kommer dagen att bli den lyckligaste i ditt liv, oavsett släktingar eller inte...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, svært så uheldig du var!!

Vil bare ønske dere lykke til; det viktigste er jo at du og din kjære gir hverandre deres "ja" selv om det hadde vært kos' om resten av slekta også kunne dele det med dere. Folk er rare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Det er helt uaktuelt å utsette bryllupet. Det er bare en måned til. Alle invitasjoner er sendt ut osv.. Vi får bare overse sure miner på selve dagen. Det er egentlig bare vi to som er viktige den dagen allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt en liten mistanke om at virkeligheten ligner mistenkelig på Glamour.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du har jammen vært uheldig!! Og det er synd at flere i familien ikke kommer, men hvis de vet at det ville blitt krangel og sure miner dersom de kom, er det kanskje like bra at de ikke kommer??

Skjønner at alt ser trist og leit ut nå, men prøv å holde fast ved tanken om at det viktigste denne dagen er at du gifter deg med drømmemannen!! icon_smile.gif Det er jo utrolig stort!

*Mange klemmer til deg!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...