Gå til innhold

Gutt eller jente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, siden jeg har en nydelig liten datter, så synes jeg det hadde vært kjempe koselig med en gutt neste gang :) Men sånn egentlig, så ville det vært mer praktisk med en jente til, da vi har veldig masse rosa etter prinsessa vår! :fnise::)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg bare skulle hatt to; storebror og lillesøster!:)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg husker godt at jeg skrev stil på skolen da jeg var ca 10 år, og i den hadde jeg tre sønner. Hadde til og med navnene klare. I virkeligheten fikk jeg to sønner, og er veldig godt fornøyd med det. Ønsket meg en jente også, men fikk ikke flere, sånn er det bare.

Skrevet

Hvis det hadde vært sånn at jeg kunne velge, ville jeg hatt en storebror og en lillesøster :rodmer:

Men i virkeligheten spiller det ingen rolle :)

Skrevet

Var akkurat det samme for meg. Nå som jeg har fått en gutt og en jente er jeg veldig glad for det.

Skrevet

har alltid ønsket meg en jente først. og det fikk jeg :) har nå verdens skjønneste og mest sjarmerende vesen jeg noen gang har møtt :)

har alltid ønsket meg en selvstendig jente først som kan passe på de mindre. jeg er selv eldst i søskenflokken så jeg så for meg det samme.

så nå ønsker jeg meg egentlig en gutt neste gang det blir barn. men bryr meg egentlig ikke om det. blir veeldig glad om det kommer ut en velskapt jente med 10 fingre og 10 tær :)

ka faen????? ønsket deg ei jente som passer på de mindre??? det derre er helt feil instilling!! det er nemlig DIN oppgave å passe på barna dine, og ikke du lemper småsøsken på den størsten mens du lever glade dager.

stakkars ungene du skal få, noen som tenker slik bør ikke få barn

Skrevet

Har alltid ynskja meg både gutar og jenter. Har to gutar, så viss eg får fleire ein gong, håpar eg det blir jente.

Skrevet

Da jeg var yngre ville jeg ha en jente, nå vil jeg helst ha en gutt (først). Det ultimate hadde vært en av hver.

Skrevet

Jeg drømte aldri om å få barn da jeg var liten. Nå som jeg har en gutt, kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Hvis det noen gang blir flere barn, vet jeg ærlig talt ikke hva jeg ønsker meg. Er selv oppvokst med en storebror, så det ligger kanskje noe der med at jeg er veldig fornøyd med gutt først. (Men mest sannsynlig blir det bare en her, og er da glad det ble gutt)

(så må jeg bare legge til, at selvfølgelig er det viktigste friskt barn, men det vet jeg alle her er enige om, så det burde egentlig ikke være nødvendig å poengtere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...