Gå til innhold

Aaaaauaaa i beinet.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

For en stund tilbake gikk jeg med noen støvler som har hard såle på jobb, på betong gulv, ikjeee braaa...Plutselig så sa det knekk i foten og jeg fikk vondt som ett helvete, men det gikk seg til etter noen dager.

I helgen gikk jeg i sko med hæler på, har helt sikkert vrikket foten, men jeg merka ikke noe smerter før igår. Idag har jeg vært på jobb og smerten har tatt seg opp betraktelig de siste timene, og nå klarer jeg nesten ikke gå på beinet. Noen som har brekt beinet og kan fortelle meg hvordan de har opplevd det? Eventuelt hatt tretthetsbrudd?

Endret av sebra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde nok ikke klart å gå på beinet om det hadde vært brukket. Kan det være blodpropp? Sånne rare smerter som plutselig dukker opp kan være lurt å skjekke raskest mulig.

Skrevet

Det har blitt verre så jeg skal straks på legevakta. Nå klarer jeg ikke stå på beinet, sånn bortsett fra bittelitt hvis jeg står på hælen.

Skrevet

Det har blitt verre så jeg skal straks på legevakta. Nå klarer jeg ikke stå på beinet, sånn bortsett fra bittelitt hvis jeg står på hælen.

Senebetennelse? Jeg fikk det i foten etter å ha brukt et par joggesko jeg kjøpte på tilbud, men som var litt smale. Senebetennelsen kom som kastet på meg en kveld.

Skrevet

For en barnslig overskrift...Er du 10 år eller?

Skrevet

Senebetennelse? Jeg fikk det i foten etter å ha brukt et par joggesko jeg kjøpte på tilbud, men som var litt smale. Senebetennelsen kom som kastet på meg en kveld.

De var ikke sikre, men jeg fikk på bandasje, resept på betennelsesdempende og krykker med meg hjem. Skal tilbake på bruddundersøkelse neste uke hos røngtenlege.

Skrevet

For en barnslig overskrift...Er du 10 år eller?

Er du feig eller? Gjemmer deg bak anonym for å slenge dritt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...