Gå til innhold

Material Girl


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Dette er et innfall, så vi får se hvordan det går! :) Jeg elsker å shoppe, men er ingen fashionista. Jeg setter pris på kvalitet, og har med årene gått bort fra kvantitet. Salg settes pris på, men jeg må ikke på død og liv fylle posene bare fordi det er litt billigere enn i går!

Siden min hovedgeskjeft for tiden er trening og har en jobb som nattevakt, skal jeg innrømme at det går mye i Nike, Bergans og Kari Traa. Nå har jeg derimot fått meg en ny jobb hvor jeg må være mer presentabel, og kan ikke lenger komme på jobb i joggebukse. Det betyr at jeg må fornye garderoben litt. Det gjør aldeles ingenting ;)

Kanskje jeg lærer noe her inne. Skal tråle dagbøker litt senere og få noen gode tips. Er det noen classy damer her, legg igjen spor, så skal jeg lese litt hos dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nevnte Kari Traa, og det har blitt tre kjøp de siste dagene fra den dama. Undertøyet hennes er det mest anstendige å trene i, og i tillegg til å være funksjonelle, er bokserne hennes rett og slett utrolig tøffe!

Det ble en bokser, en singlet i ull og silke og en topp - også i ull og silke, egentlig ment for å være under en bunadsskjorte. Varmt og delikat, med andre ord.

For øyeblikket går jeg og sikler på en Bergans Bergfrue Lady Coat, og lurer på om jeg kommer til å ønske meg den av mannen til jul! Bergans er en stor favoritt når det gjelder yttertøy, og denne ble kjøpt inn for litt siden. I fjor fikk jeg denne fantastiske, varme gode jakka i julegave av mannen. Elsker den! :) Jeg fryser ikke, og blir ikke våt!

Neste prosjekt er vintersko. Mine gamle Stormberg begynner å gi meg gnagsår, og jeg kommer til å kjøpe disse, tenker jeg. Fant de på XXL her om dagen, og jeg falt pladask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hverdagskjoler, det trenger jeg. Og noen fine topper. Har nylig bestilt disse på Dorothy Perkins:

Black scalloped ponte dress

Camel drawstring shirt dress - en i camel og en i sort.

Black tile print kimono dress.

Skal lete etter topper og noen fine bukser når jeg får anledning. Ikke en gang på casual friday var hettegenser greit, så garderoben må få en aldri så liten renessanse :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har glemt denne boken litt. Det er kanskje ikke så rart, har ikke vært inne på KG på lenge. Men så fikk jeg brått lyst til å skrive et innlegg.

Enkelte ganger har mine beste kjøp vært de hvor jeg har tenkt minst mulig og handlet kjapt! Den umiddelbare perspesjonen avgjør, den intuitive avgjørelsen. Jeg raser inn i butikken, rasker med meg det jeg liker i min størrelse, deponerer og prøver hjemme. Det hender innimellom at jeg har levert tilbake, men det tilhører sjeldenhetene.

Straight cut coctail dress

Sailor striped dress

Slim fit cotton blazer

Braided belt

Skoene tenkte jeg litt på en stund. Vurderingen gikk ut på om jeg var i stand til å holde de fine, ikke om de var fine ;)

Offwhite støvletter fra Sapatos.

Blir en fin vår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...