Gjest Pilletrille Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 For en del år tilbake gikk jeg på et antidepressiva, men nå har jeg helt glemt navnet. Det var et SSRI-preparat, og jeg tror det var en av de vanligste typene på det norske markedet. Det var ikke Prozac. Er det noen her som har forslag til hvilken pille dette kan ha vært? (Spør fordi jeg vurderer å begynne på antidepressiva igjen, og den typen jeg brukte fungerte tålelig bra).
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Ble du feit av den? Isåfall er det zyprexa? 1
Gjest Pilletrille Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Cipralex var det! Mysterium løst.
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Cipralex var det! Mysterium løst. Doh, det burde jeg tenkt på. x)
vinterspeil Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Ble du feit av den? Isåfall er det zyprexa? Zyprexa er ikke et antidepressiva, men et antipsykotikum. Bare for ordens skyld
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Zyprexa er ikke et antidepressiva, men et antipsykotikum. Bare for ordens skyld Jeg fikk den for depresjon:)
vinterspeil Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Jeg fikk den for depresjon:) Okey, jeg er ikke lege eller psykiater så jeg skal ikke krangle på det ... men det er ikke et preparat det er normalt å gi ved "normale" depresjoner
vinterspeil Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Jeg fikk den for depresjon:) Okey, jeg er ikke lege eller psykiater så jeg skal ikke krangle på det ... men det er ikke et preparat det er normalt å gi ved "normale" depresjoner
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Det var en helt vanlig depresjon, uten stemmer i hodet eller UFOer i hagen Den er stemningsstabiliserende, så den flater ut humøret ditt
vinterspeil Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Det var en helt vanlig depresjon, uten stemmer i hodet eller UFOer i hagen Den er stemningsstabiliserende, så den flater ut humøret ditt Det er ikke for å være vanskelig, men om du søker på Zypreksa i Felleskatalogen ser du at den ikke normalt gis for "normale" depresjoner, men depresjonssymptomer i en sammenheng med underliggende sykdom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå