Gå til innhold

Hva er galt med hodet mitt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt så utrolig vondt i hodet i det siste :( og det begynner å bekymre meg.

Har aldri vondt i hodet, er generelt sjeldent syk. Men i det siste har det gjort så vondt, men bare den ene siden av hodet. Det ga seg en liten stund, men nå er det tilbake og det gjør mer vondt. Stort sett bare på den ene siden, oppe ved panna spesielt. Og nå gjør det så vondt at jeg kjenner det helt ned i tennene, kjennes som tennene skal sprenge. Det føles liksom som det presser på bihulene også.

Noen som vet hva det kan være?? Går det ann å få vondt i hodet hvis man har hull i tennene? Og hva skal jeg gjøre? Kanskje litt tynt å dra til legen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det virkelig være det? Visste ikke at man fikk vondt i hodet av det.

Er jo ikke tett i nesa eller noe annet, er ellers helt frisk, har bare så utrolig vondt i hodet :( Jeg spiser bra og drikker mye vann, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får det.

Jeg begynner å tenke at det kan være noe alvorlig. Jeg blir redd når det gjør så vondt som nå, og har var så lenge.

Skrevet

Du har vondt og du er bekymret! Kom deg til legen, det er det vi har leger til!

God bedring, forresten. :)

Skrevet

Det kan også være stive muskler i nakken eller øvre del av ryggen, som driver og "napper" i sene- og muskelfestene helt øverst i nakken der hodet er festet til ryggraden. Jeg gikk med migrenelignende hodepiner til jeg fikk behandling hos manuellterapeut for det som viste seg å være kronisk senebetennelse i supraspinatus.

Første legen som undersøkte meg sa det kunne være nakkemusklene da jeg forklarte hvordan hodepinen utartet seg og satte meg på voltaren, tre dager seinere hadde hodepinen flyttet seg til skulderen, og senebetennelsen ble oppdaget.

Skrevet

Jeg synes det høres ut som migrene. Jeg har mange av de samme symptomene som deg, og jeg har det.

Dra en tur til legen, å hør hva han sier. :)

Skrevet

Kan like gjerne være en spenningshodepine. Ta en tur til legen og få det sjekket ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...