Gå til innhold

20 år og jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Hva tenker dere om en 20 år gammel jente, som erjomfru og har aldri vært på fest?

Tror dere guttene fortsatt vil ha meg selvom jeg har veldig ødelagt hud og masse pigmentflekker,solskader osv?

Er jeg unormal?

Finnes det flere slike som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 19, tenkte aldri på hva folk syntes. Hvorfor skulle jeg det, det er min kropp og jeg måtte jo få bestemme selv når jeg skulle ha sex første gang..

Merkelig spørsmål! :roll:

Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 19, tenkte aldri på hva folk syntes. Hvorfor skulle jeg det, det er min kropp og jeg måtte jo få bestemme selv når jeg skulle ha sex første gang..

Merkelig spørsmål! :roll:

Nei, hvorfor er ikke vi alle like selvsikre som DEG? Herregud. Jeg leser postene dine her og der, du er ikke så veldig hensynsfull. Har du evne til å sette deg inn i andres situasjon?

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke det er så unormalt som du tenker å være jomfru som 20-åring. Var selv jomfru til jeg var 18, selvom ingen så på meg som "den typen".

Skrevet

Hei. Hva tenker dere om en 20 år gammel jente, som erjomfru og har aldri vært på fest?

Vanskelig å si når jeg ikke har møtt personen/vet mer om vedkommende. Men jeg hadde vel kanskje gjettet at vedkommende mangler noen erfaringer som andre på den alderen har? Men det kommer helt an på igrunn. Det å være jomfru i seg selv tror jeg ikke er helt uvanlig i den alderen, hadde selv en venninne som var jomfru helt til 19/20-år, og jeg tror ikke utenforstående hadde gjettet det på hene.

Tror dere guttene fortsatt vil ha meg selvom jeg har veldig ødelagt hud og masse pigmentflekker,solskader osv?

Igjen vanskelig å svare på uten å ha sett, men jeg har selv et hudproblem. Sliter med psoriasis og eksem som gjør at jeg vegrer meg litt for å vise mye hud offentlig i perioder hvor det er ille, men i senga synes jeg faktisk ikke det spiller så mye rolle. Vegret meg på forhånd, men å kaste seg uti det funka for meg.

Er jeg unormal?

Med grunnlag av det du har skrevet her, ikke unormal. Kanskje ikke helt gjennomsnittlig, men det er det få av oss som er.

Finnes det flere slike som meg?

vil tro det ja.

Skrevet

Jeg synes ikke du er unormal. Hvem er vel normale av oss egentlig?

Vet om flere som var jomfru da de var 20 og ville ikke tenkt på det en gang.

Gjør det som føles riktig for deg.

Skrevet

Se det på den andre siden. Har en venn som en gang sammenlignet sexen med en dumle (sånn karamelle). Tenk deg at hver gang du har sex tar personen en liten bit av dumlen. TENK for en følelse kjæresten din vil få når du sier "denne dumlen har jeg spart bare til deg". Visst du skjønner hva jeg mener! :)

Skrevet

Jeg er 22 år, og jeg er jomfru. Og man er absolutt ikke unormal av den grunn.

Har du sett på Dagblad tv programmet: 'jomfru i nød'? Det er om en gutt som er 20 år og som er jomfru. :) Faktisk ganske morsom serie. Han er komiker i tillegg!

Skrevet

22 og jomfru;)

Men har vel bitte litt med selvtilitten og gjøre:P

Hater kroppen min ovs! Tanken på og vise mg naken- er utenklig:P

hehe! du er ikke aleine!

Skrevet (endret)

Ikke stress

Endret av shortstories
Skrevet

Jeg har inntrykk av at jenter generelt dømmer hverandre (og seg selv) mer enn menn gjør.

Men har tendens til å tenke sånn: "Så fine øyne hun har" istedenfor "Så feit hun er!" f.eks. De fokuserer heller på de positive sidene enn de negative. Ihvertfall de som er verdt å ha noe med å gjøre :)

Og tror en hver mann har lyst å ta en jomfrudom o.O

Skrevet

Jeg tenker: FANTASTISK!!! Det er klart noen vil ha deg! Vi er alle mennesker, med våre ting :) Selv har jeg en søster med veldig arrete hud etter acne, men hun er utrolig vakker, og alle guttene sikler etter henne! Selv har jeg psoriasis, og har draget på gutta mer enn jeg trenger :P Selv ventet jeg til jeg var 17 med å ha sex, festet vilt hele ungdomstiden... Men, i dag skulle jeg øsnke jeg ventet enda lenger! Ikke stress! Du er nydelig!

Skrevet

Å være 20 år og jomfru er da ingen verdens ting, det finnes mange flere i samme situasjon som deg! :) Sex er ikke noe du skal haste deg inn i, og det er ikke "kult" å ha sex, selv om veldig mange andre gjør det! :) Ikke press deg til å gjøre noe du ikke vil! :) Jeg syns det er mye kulere å være 20 år og jomfru, enn 15-16 år og seksuelt aktiv (snakker om egen erfaring, jeg skulle gjerne ventet til jeg var 20 år eller eldre)!

Skrevet

Selv mistet jeg jomfrudommen min altfor tidlig (og synes vel det er verre enn å miste den sent, hehe), men kjæresten min mistet den når han var 19. Og jeg har flere venninner som ikke hadde sex før de var 18-22 år. Jeg synes ikke det er noe man skal stresse. Det skjer når det skjer, og jeg synes ihvertfall ikke det er rart med folk som mister jomfrudommen sent :) Jeg tenker bare at de ikke har funnet den rette for det enda, eller rett tidspunkt for den saks skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...