Audry76 Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Noen som kan dele noen erfaringer iforhold til hvor mye drikke en bergener pr gjest?? Ca 70 gjester, vi skal ha buffet med øl/vin til. Etterpå skal det være fest og spas. Stedet jeg tenker på å leie selger øl på flaske, vin pr flaske og mulighet for å kjøpe fatølsanlegg. Det tar 15 liter pr fat. Aner ikke hvor mye jeg skal ta utgangspunkt i... help me bridezillazz, help!!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 4 enheter per pers ? forett 1 hovedrett 1 dessert 1 pluss en ektra ? så fest derpå.hmm 4 enheter der ?
Klematis Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Det kommer helt an på gjestene. Er det overvekt av venner eller er det mest gamle tanter? Mange gravide eller avholdsmennesker? På generelt grunnlag tror jeg at jeg ville regnet en halv flaske vin og 3-4 øl pr. pers, det bør hvertfall holde. Men sjekk om ikke stedet du skal leie returordning. Sånn at du bare kan ta litt godt i når du ber om hvor mye drikkevarer som skal være i lokalet og så betaler du for det dere faktisk har drukket?
Audry76 Skrevet 16. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2011 Mye alkohol-glade mennesker som elsker å feste:-) Mulig jeg skal skifte ut vennekretsen :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå