Gå til innhold

Jeg vil ha en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen av oss har faktisk litt baller, Steinar. Samt ironi.

Jeg vet nøyaktig åssen de fleste mannfolk fungerer.

Og det du skrev er ikke langt unna virkeligheten :smoke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere ganger sett for meg Steinar og Katten i nærkamp, og at Katten ville vunnet fordi han er så slu :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har flere ganger sett for meg Steinar og Katten i nærkamp, og at Katten ville vunnet fordi han er så slu :lur:

Nei, isåfall måtte nok det ha vært for at han hadde 9 liv :ler:

Skrevet

Eller fordi jeg ikke har et virkelighetsbilde som er enda mer skakkjørt enn normen.

Skrevet

de hadde endt opp med å kline :sjenert:

Skrevet

Jeg vil ha en kvinne som gir meg øl og sex, no question asked.

Rekker opp hånda! Suger deg til sporten og "brings beer naked"

Skrevet

Rekker opp hånda! Suger deg til sporten og "brings beer naked"

Hey.. Still deg i køen! :dry:

Gjest Passing by
Skrevet

Noen av oss har faktisk litt baller, Steinar. Samt ironi.

Og det er ganske sexy spør du meg, menn med humor, ironisk sans og selvironi.. (og før du sier noe Steinar, de fleste av dem er ganske snille også, ikke tøfler) :)

Skrevet

Easy now ladies. Jeg kan bli betjent av opptil flere på en gang.

Skrevet

Og det er ganske sexy spør du meg, menn med humor, ironisk sans og selvironi.. (og før du sier noe Steinar, de fleste av dem er ganske snille også, ikke tøfler) :)

Glem ikke at en drittsekk aldri er noe mer enn en drittsekk.

• Liker 1
Skrevet

Heller en lykkelig sjarmerende drittsekk, enn en ulykkelig, bitter og snill person.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha en mann som bryr seg om hvordan jeg har det og som viser det ved å spørre. En mann som vil bli kjent med meg, med tankene mine, følelsene mine, meningene mine og erfaringene mine. En som ser på meg med ømhet i blikket og som kan stryke meg på håret og være god mot meg når jeg har hatt en dårlig dag. Jeg vil ha en mann som tåler at jeg får oppmerksomhet, også når jeg får mer oppmerksomhet enn han, en som unner meg glede og som blir glad av å se meg glad. En som hører på hva jeg har å si og irettesetter meg hvis jeg er på villspor. En som merker det når jeg ikke har det bra, og som aksepterer at jeg har dårlige dager. En som lytter til meg, bryr seg om meg og tar hensyn, og samtidig sier i fra om han føler seg urettferdig behandlet. En som ser meg og respekterer og elsker meg for den jeg er.

Er dette for mye å be om? Jeg føler at jeg bare møter menn som er interessert i meg på grunn av utseendet. Som er mer opptatt av å gi et godt inntrykk enn å spørre hvordan jeg har det. Som vil få frem sine tanker, følelser, meninger og erfaringer men som ikke er like opptatt av å høre på mine. Som elsker at jeg ser bra ut, men ikke når jeg får mer oppmerksomhet enn dem. Eller som har de fleste egenskapene jeg etterlyser, men som ikke har selvrespekt nok til å si fra når de føler seg urettferdig behandlet. Hva gjør jeg feil? :sukk:

Jeg er mann men snur opp ned på dette innlegget og sier det samme om kvinner. Har aldri møtt ei kvinne som passer inn i det du sier. Det er ei sånn kvinne jeg vil ha!! Så du er ikke alene om dette.

Skrevet

Heller en lykkelig sjarmerende drittsekk, enn en ulykkelig, bitter og snill person.

Du snakker som du har vett til. Tenker jeg.

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Nå snakket jeg ikke om drittsekker, det blir en annen skål. Jeg snakket om menn med sjarm, ironisk sans og humor... har møtt flere og de fleste er greie karer som er i stand til å gi det som TS ønsker. Forhold skal ikke være bare alvor heller, sex og annen moro må til, man holder ikke ut alle hverdagene uten en stor porsjon humor og selvironi. :)

Jeg tror at det TS ønsker seg vil komme etter hvert som de blir kjent med hverandre, og det er noe begge må være interessert i å gi. Vi finner ikke ut alt om hverandre den første uken, ta tiden til hjelp.

Skrevet

TS, vi finnes. Jeg kan godt innrømme at jeg er oppriktig interessert i å bli kjent med jentas indre, hvem hun er og hvem hun står for og jeg har blitt beskrevet som en ganske affektiv person i tidligere forhold.

Men det er likevel en side jeg ikke viser før det har gått en god stund. Problemet er at kvinner gjerne tolker slik oppførsel som svakhet og man havner relativt raskt i vennefella. Jeg har ikke lenger interesse av å bli brukt som mental søppelbøtte av kvinner som har blitt behandlet dårlig av sine tidligere "badboy kjærester" og bare en skulder man kan gråte på. Derfor har jeg også lært å skjule disse sidene og heller fremstå som humoristisk og kanskje litt "drittsekk" i begynnelsen. Vi menn har desverre ikke luksusen av å kunne være oss selv fra første stund. Hvis det å være oss selv er å være altfor affektiv så er det ensbetydende med null forhold.

Skrevet

TS, vi finnes. Jeg kan godt innrømme at jeg er oppriktig interessert i å bli kjent med jentas indre, hvem hun er og hvem hun står for og jeg har blitt beskrevet som en ganske affektiv person i tidligere forhold.

Men det er likevel en side jeg ikke viser før det har gått en god stund. Problemet er at kvinner gjerne tolker slik oppførsel som svakhet og man havner relativt raskt i vennefella. Jeg har ikke lenger interesse av å bli brukt som mental søppelbøtte av kvinner som har blitt behandlet dårlig av sine tidligere "badboy kjærester" og bare en skulder man kan gråte på. Derfor har jeg også lært å skjule disse sidene og heller fremstå som humoristisk og kanskje litt "drittsekk" i begynnelsen. Vi menn har desverre ikke luksusen av å kunne være oss selv fra første stund. Hvis det å være oss selv er å være altfor affektiv så er det ensbetydende med null forhold.

Godt sagt!!!

Skrevet

Jeg tror nok slik du gjør er det som har mest og best effekt.

Og gi jenta litt utfordring er heller ikke noe dumt "triks".

Så kan "pusekatten" komme frem etterhvert :romeo:

Jeg har selv alltid sagt: Hard uttapå, myk inni. Det er hva jeg vil ha. Men obs! jeg merker godt forskjell på de som prøver for hard å fremstå som baaadboys...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...