AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg vil ha en mann som bryr seg om hvordan jeg har det og som viser det ved å spørre. En mann som vil bli kjent med meg, med tankene mine, følelsene mine, meningene mine og erfaringene mine. En som ser på meg med ømhet i blikket og som kan stryke meg på håret og være god mot meg når jeg har hatt en dårlig dag. Jeg vil ha en mann som tåler at jeg får oppmerksomhet, også når jeg får mer oppmerksomhet enn han, en som unner meg glede og som blir glad av å se meg glad. En som hører på hva jeg har å si og irettesetter meg hvis jeg er på villspor. En som merker det når jeg ikke har det bra, og som aksepterer at jeg har dårlige dager. En som lytter til meg, bryr seg om meg og tar hensyn, og samtidig sier i fra om han føler seg urettferdig behandlet. En som ser meg og respekterer og elsker meg for den jeg er. Er dette for mye å be om? Jeg føler at jeg bare møter menn som er interessert i meg på grunn av utseendet. Som er mer opptatt av å gi et godt inntrykk enn å spørre hvordan jeg har det. Som vil få frem sine tanker, følelser, meninger og erfaringer men som ikke er like opptatt av å høre på mine. Som elsker at jeg ser bra ut, men ikke når jeg får mer oppmerksomhet enn dem. Eller som har de fleste egenskapene jeg etterlyser, men som ikke har selvrespekt nok til å si fra når de føler seg urettferdig behandlet. Hva gjør jeg feil? 2
Gjest evo6 Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 du har ett problem ,du faller for feil type menn.. jeg er en mann som gir hele hjertet mitt til dama,hun skal behandles pent,man skal kose med håret strykeryggen osv . lage til god middag til henne med vin og bra stemmning, ta henne med ut på resturant ut å ta en øl/vin osv. alltid interessert i hva hun driver med,engasjerer meg i hennes ting. men dette er jo også gjendsidig pga man skal gi å ta med samme hånd. alltid hørt jeg er for snill og de 3 forholdene jeg har hatt. (30 år) så har alltid dama ville ha meg tilbake igjen etter det ble slutt pga de har sagt jeg er unik og at de aldri satt nok pris på meg. . så noe riktig må jeg ha gjort da. 1
Gjest KateW Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 du har ett problem ,du faller for feil type menn.. jeg er en mann som gir hele hjertet mitt til dama,hun skal behandles pent,man skal kose med håret strykeryggen osv . lage til god middag til henne med vin og bra stemmning, ta henne med ut på resturant ut å ta en øl/vin osv. alltid interessert i hva hun driver med,engasjerer meg i hennes ting. men dette er jo også gjendsidig pga man skal gi å ta med samme hånd. alltid hørt jeg er for snill og de 3 forholdene jeg har hatt. (30 år) så har alltid dama ville ha meg tilbake igjen etter det ble slutt pga de har sagt jeg er unik og at de aldri satt nok pris på meg. . så noe riktig må jeg ha gjort da. Men du tror ikke du undertrykker deg selv da? Eller snarere at du oppfattes som at du undertrykker deg selv? Det er ofte de mennene som får høre at de er for snille, fordi kvinnen ikke opplever motstand eller at du har egne meninger. Bare en løs tanke, som er godt ment. Jeg har nemlig gått i samme fella som kvinne.
Gjest evo6 Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Men du tror ikke du undertrykker deg selv da? Eller snarere at du oppfattes som at du undertrykker deg selv? Det er ofte de mennene som får høre at de er for snille, fordi kvinnen ikke opplever motstand eller at du har egne meninger. Bare en løs tanke, som er godt ment. Jeg har nemlig gått i samme fella som kvinne. nei jeg er veldig opptatt av rettferdighet. så jeg forlanger jo ting tilbake. som gjendsidig respekt osv. jeg er nok alt for snill når jeg er snill,men man må jo skape en balansegang her. feks så skjememr jeg de vell bort men i passe mengder som jeg synes og som jeg merker de trives med . for ingen kvinne vil ha en mann som er en sånn dott. å grunnene til det har blitt slutt er jo jeg som har gjort det pga jeg føler jeg gir mer av meg selv en jeg får igjen da. så kanskje jeg må gi mindre eller finne ei som gir like mye av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 de mennene du er ute etter ser du ikke 2 ganger etter. de er rett og slett ikke kjekk nok for deg. 3
Steinar40 Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg vil ha en mann som bryr seg om hvordan jeg har det og som viser det ved å spørre. En mann som vil bli kjent med meg, med tankene mine, følelsene mine, meningene mine og erfaringene mine. En som ser på meg med ømhet i blikket og som kan stryke meg på håret og være god mot meg når jeg har hatt en dårlig dag. Jeg vil ha en mann som tåler at jeg får oppmerksomhet, også når jeg får mer oppmerksomhet enn han, en som unner meg glede og som blir glad av å se meg glad. En som hører på hva jeg har å si og irettesetter meg hvis jeg er på villspor. En som merker det når jeg ikke har det bra, og som aksepterer at jeg har dårlige dager. En som lytter til meg, bryr seg om meg og tar hensyn, og samtidig sier i fra om han føler seg urettferdig behandlet. En som ser meg og respekterer og elsker meg for den jeg er. Er dette for mye å be om? Jeg føler at jeg bare møter menn som er interessert i meg på grunn av utseendet. Som er mer opptatt av å gi et godt inntrykk enn å spørre hvordan jeg har det. Som vil få frem sine tanker, følelser, meninger og erfaringer men som ikke er like opptatt av å høre på mine. Som elsker at jeg ser bra ut, men ikke når jeg får mer oppmerksomhet enn dem. Eller som har de fleste egenskapene jeg etterlyser, men som ikke har selvrespekt nok til å si fra når de føler seg urettferdig behandlet. Hva gjør jeg feil? Tja, kanskje du rett og slett er litt for avhengig av å få oppmerksomhet?
Adonis Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 TS, hva tilbyr du i et forhold? Du krever mye, så regner med at du også tilbyr mye.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Mange som har alt dette har lært gjennom årene å skjule det fordi -> FRIENDSZONE
hulaboer Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 TS må begynne å gå etter stygge menn. Stygge menn har ikke noe valg. De må se på det indre. Eller de har måttet gjøre det så langt. 1
2shy Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Hjelpes for noen konstruktive svar fra noen her..TS, du krever ikke for mye, men ikke krev for mye for tidlig og la ting komme naturlig. Det er ingenting galt med deg, ikke havn i den offer-rollen. Lev, møt, nyt, ta det med ro. Menn er ikke alltid så oppmerksomme og trenger nok også ofte mer tid enn oss kvinner til å varmes opp
makkapakka Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 tror du må stikke fingeren i jorda engang til, og prøve å finne ut hvordan menn egentlig er før du setter kravene dine. 1
Wiggins Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 De kravene du lister opp er slik er forhold kan fungere når man har kjent hverandre en god stund. Det er mulig du ikke mener det slik, men jeg får inntrykk av at du tror det skal være sånn fra starten av. Det virker også som om du ønsker deg en mann du kan snakke med slik du snakker med venninnene dine. En slik mann tror jeg du skal slite hardt med å finne. Menn og kvinner er grunnleggende forskjellige på noen områder, og det er ikke uten grunn at en gjenganger i samlivsdiskusjoner er menn som ikke kan skjønne hvorfor hun alltid må snakke om alt mulig, og kvinner som ikke skjønner hvorfor han aldri kan lytte. 2
eva-80 Skrevet 16. november 2011 #13 Skrevet 16. november 2011 du har ett problem ,du faller for feil type menn.. jeg er en mann som gir hele hjertet mitt til dama,hun skal behandles pent,man skal kose med håret strykeryggen osv . lage til god middag til henne med vin og bra stemmning, ta henne med ut på resturant ut å ta en øl/vin osv. alltid interessert i hva hun driver med,engasjerer meg i hennes ting. men dette er jo også gjendsidig pga man skal gi å ta med samme hånd. alltid hørt jeg er for snill og de 3 forholdene jeg har hatt. (30 år) så har alltid dama ville ha meg tilbake igjen etter det ble slutt pga de har sagt jeg er unik og at de aldri satt nok pris på meg. . så noe riktig må jeg ha gjort da. oisann.. om du e hakke penere enn fanden så skriv mail adr. her )) for snille menn med egne meninger og ordentlig liv med jobb og egne interesser vil vi ha ... )
Cannavaro Skrevet 16. november 2011 #14 Skrevet 16. november 2011 Det virker som om du er på utkikk etter en omsorgsperson, og kanskje ikke noe kjæresteemne i det hele tatt ? Om det er for mye å be om ?? Menn er ikke utpregede omsorgsdyr ihvertfall. Men, akk ja, det er sikkert menn der ute som vil ta vare på deg slik du ber om...... Hva kan så de få tilbake da ? Hva har du å gi ? I et forhold er det alltid snakk om en balanse vet du, man må gi og ta. Hva vil du ofre for kjærligheten ? Du snakker om hva HAN skal måtte gi deg, men du må tenke på hva man kan tilby også, som kjæresteemne. Så består samlivet av mer enn bare dulling også ; interesser, humor, jobb, fritid, huslige sysler og masse annet.... strengt tatt burde ikke "kontaktannonsen" din vært så ensrettet...
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #15 Skrevet 16. november 2011 TS, hva tilbyr du i et forhold? Du krever mye, så regner med at du også tilbyr mye. Det virker som om du er på utkikk etter en omsorgsperson, og kanskje ikke noe kjæresteemne i det hele tatt ? Om det er for mye å be om ?? Menn er ikke utpregede omsorgsdyr ihvertfall. Men, akk ja, det er sikkert menn der ute som vil ta vare på deg slik du ber om...... Hva kan så de få tilbake da ? Hva har du å gi ? I et forhold er det alltid snakk om en balanse vet du, man må gi og ta. Hva vil du ofre for kjærligheten ? Du snakker om hva HAN skal måtte gi deg, men du må tenke på hva man kan tilby også, som kjæresteemne. Så består samlivet av mer enn bare dulling også ; interesser, humor, jobb, fritid, huslige sysler og masse annet.... strengt tatt burde ikke "kontaktannonsen" din vært så ensrettet... Det er nettopp fordi jeg selv føler at dette er det minste jeg kan tilby en mann at jeg forventer det samme tilbake. Jeg er selv en person som er oppriktig interessert i å bli kjent med menn jeg synes er interessante og når jeg liker noen blir jeg automatisk opptatt av at de skal ha det bra og får selv glede av å ta vare på dem. Men føler altså gang på gang at jeg gir mye mer enn jeg får igjen. Kanskje har Lance rett i at sånt tar tid, men hvor lenge skal man vente? Når det kommer til påstanden din (Lance) om at menn og kvinner er for forskjellige til å ha et vennskapsforhold, så er jeg grunnleggende uenig. Selvsagt er menn og kvinner ulike på enkelte områder, men jeg kunne aldri tenke meg å dele livet med en mann som ikke også var min bestevenn. Og det er faktisk et minstekrav. Jeg har faktisk flere gode guttekompiser enn venninner og vet derfor at det er fullt mulig å ha et nært vennskapsforhold på tvers av kjønn. Og så til alle dere som alltid roper ut om at kvinner som stiller krav bare går etter utseendet og må lete "lenger nede på skalaen" for å finne godguttene: Jeg har datet flere mindre pene menn og kan bekrefte at det på langt nær er noen automatikk i at disse er snillere enn andre. Faktisk har de som har behandlet meg dårligst og såret meg mest vært mindre pene. TS
Cannavaro Skrevet 16. november 2011 #16 Skrevet 16. november 2011 Det er nettopp fordi jeg selv føler at dette er det minste jeg kan tilby en mann at jeg forventer det samme tilbake. Jeg er selv en person som er oppriktig interessert i å bli kjent med menn jeg synes er interessante og når jeg liker noen blir jeg automatisk opptatt av at de skal ha det bra og får selv glede av å ta vare på dem. Men føler altså gang på gang at jeg gir mye mer enn jeg får igjen. OK, da misforstod jeg ditt første innlegg. Jeg klarte ikke lese der at disse egenskapene du ber om, er det du innehar selv og kan gi eller tilby Da beskriver ihvertfall du deg selv som en omsorgsperson, og da falt brikkene på plass for min del..... Hvor lenge man skal vente ?? Ja si det....men jeg har selv en regel om at jeg ikke skal gå rundt og tenke hele tiden på at jeg skal treffe et nytt kjæresteemne. Lar egentlig ting skje litt av seg selv, se hvordan min egen impulsivitet utspiller seg når jeg eventuelt treffer på noen av interesse. Som du sier selv, om du har utssendet med deg, så vil du sikkert ofte komme i kontakt med menn og bær da litt tålmodighet med deg. Er man åpen og litt kontaktsøkende så kommer man i dialog og man kjenner om det er kjemi der o.s.v. Tror ikke man skal ha dårlig tid for å finne kjærligheten ihvertfall. Med din oppriktige og genuine interesse så tror jeg du vil lykkes til slutt
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #17 Skrevet 17. november 2011 Mange som har alt dette har lært gjennom årene å skjule det fordi -> FRIENDSZONE Jeg måtte slutte å vise at jeg er en sånn mann. Endte alltid i friendzone og ble til et dass der alle ville bare spy ut sine problemer i. Spesielt slitsomt når det var snakk om kjærestene eller eksene. 1
Gjest Katten. Skrevet 17. november 2011 #18 Skrevet 17. november 2011 Jeg vil ha en kvinne som gir meg øl og sex, no question asked. 2
Steinar40 Skrevet 17. november 2011 #19 Skrevet 17. november 2011 Jeg vil ha en kvinne som gir meg øl og sex, no question asked. Wow! Et typisk mannfolk som tør å innrømme det. Ihvertfall som anonym på et Internett-forum Er nok ikke akkurat noe sjakktrekk å si dette høyt ellers, nei hehe
Gjest Katten. Skrevet 17. november 2011 #20 Skrevet 17. november 2011 Noen av oss har faktisk litt baller, Steinar. Samt ironi. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå