Vulpes Skrevet 17. november 2011 #21 Skrevet 17. november 2011 Jeg reagerte også på dette. Jeg forstår godt at det er mange typer hundehold i verden og at ikke alle ønsker å ha en kosegris i sofaen. Jeg forstår også at hunder ikke automatisk lider selv om de ikke får ligge foran peisen og kose med eierne sine. Men dette gikk over grensa for min del. Alle dyr i fangenskap har da krav på behandling ved sykdom/skade, godt med mat og vann, gode boforhold osv. Nå er det klart at vi ikke får se hele hundeholdet til denne mannen, kun små klipp på TV. Men likevel, jeg sitter med en dårlig smak i munnen. Og en ting er sikkert, dette er ikke hundeholdet for meg! Det diskuteres inne på Dyreprat og: http://dyreprat.com/showthread.php?234-quot-hunder-i-arbeid-quot
Skywalker Skrevet 19. november 2011 #22 Skrevet 19. november 2011 Jeg vet at hundene på Grønland ikke behandles slik de bør. Det er faktisk en av grunnene til at jeg aldri kommer til å reise til Grønland, til tross for at jeg gjerne skulle vært der og opplevd naturen. Men jeg ville aldri klare å gå forbi en hund som mishandles, så jeg ville vel ganske raskt bli arrestert for vold. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå