Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! :)

Finnes det noen eventyrlystne, reiseglade jenter der ute? Jeg har nemlig tenkt til å realisere en drøm jeg har hatt lenge, nemlig å reise til New York og bare leve livet for en stund og ha det GØY!! Jeg elsker reising og vil nå ut på et nytt eventyr! Har lyst til å være borte i 2-3 mnd og bare oppleve byen og alt den har å by på. Tenker å reise i løpet av vårsemesteret 2012. Jeg vil ikke reise alene, og har ingen venninner som for øyeblikket har mulighet til å være med. Jeg ønsker derfor å komme i kontakt med ei jente som er interessert i være med og som vil oppleve dette sammen med meg!

Litt om meg: Jeg er ei jente på 20 år og bosatt i Nord-Norge. Jeg er en omgjengelig person som liker å bli kjent med nye mennesker. Jeg er lysten på livet og nysgjerrig av natur, og elsker å prøve ut nye ting. Jeg liker å være aktiv og oppleve så mye som mulig, samtidig som jeg er rolig og liker slappe stunder i ny og ne.

Det hadde vært kjempegøy å få ei ny reisevenninne! Ta mer enn gjerne kontakt, setter pris på alle positive responser :)

Videoannonse
Annonse
Gjest shirelle
Skrevet

Skulle gjerne vært med. - Men jeg har ikke penger, og har heller ikke tid (må studere).

Men bumper tråden din i hvertfall, kanskje noen andre svarer :gjeiper:

Skrevet

Hehe, ja skjønner at det kan bli vanskelig da ja! :)

• 1 år senere...
Skrevet

Hei, jeg søker også en reisepartner, jeg studerer, men det er gjennom nettet så jeg trenger ikke å være på en fast plass. Og jeg har enten fattige venner, eller kjedelige:P Og jeg ønsker å reise i noen mnd:)

Hvis det ikke er forsent da så klart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...