AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Lurer på hva kriteriene er? Flere i familien min har tunge øyelokk og fått dekket det av staten, men de var endel eldre enn meg når de gjorde det. Syns ikke den operasjonen de tok var så vellyket, fikk arr over øyenbrynene som fortsatt er synelige og det hjalp ikke så veldig mye. Jeg er 20 år og ganske ung.. Øyelokkene mine er tunge, føler meg alltid veldig trøtt pga de. Føler at det er litt fett over og hud som henger. Skal til legen snart, og lurer på om det i det hele tatt er vits og spørre om operasjon? Er veldig redd for og få et negativt svar tilbake om jeg spør. Håper noen som har fått det dekket kan si hva de syntes.
Brunhilde Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Det verste som kan skje når du ber om operasjon er at du får nei, det beste som kan skje er at du får ja. Jeg syns du skal spørre og begrunne hvorfor du ønsker operasjonen, du skal se det går bra. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Du kan jo søke Mamma fikk dette dekket for ca 5 år siden, da var hun 40 år, men tror øyelokkene var ca like langt "nede" som hos deg/på bildet, men du ser ung ut, da Tror ikke alderen skal ha noe å si, må vel komme an hvor plaget man er. Mamma hadde jo alltid hatt "tunge" øyelokk, men ble vel litt verre med alderen. Med tanke på at du har arvet dette er det jo sannsynlig at også du vil få dette dekket, siden flere i familien har fått dette - så da kan du vel like godt få det gjort nå hvis du ønsker dette Mamma har ingen synlige arr, ble veldig fint, og hun ser mer våken og opplagt ut nå etterpå
Gjest uAnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 jeg har øyne som deg og fikk nei. Det er visst noe med at så og så mange prosent av sidesynet må være svekket betraktelig før de sier ja.
Maria.91 Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Pappa fikk det! Sammen med beskjed om at hvis ikke han tok operasjonen mistet han førerkortet, haha. Men som nevnt ovenfor, det verste som kan skje er at de sier nei, og da har du jo iallefall prøvd!! har selv relativt tunge øyelokk, men vil ikke operere enda. Trøtthetsproblemet har jeg løst med en deilig oppstrammende roll-on-sak fra Body Shop
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå