AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg er allerede sen med å sende inn sykemeldingen min, og nå klarer ikke mitt forvirrede hode å finne ut hvor jeg skal sende krav om sykepenger. Arbeidsgivers betaler ikke lønn utover arbeidsgiverperioden og det er vel derfor NAV skal betale? Men hvor skal jeg sende kravet om sykepenger? Bare til NAV - min hjemkommune - eller til arbeidsgiver som kanskje videresender? Åhh, noen ganger kortslutter hjernen min
Sofie1 Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Jeg er allerede sen med å sende inn sykemeldingen min, og nå klarer ikke mitt forvirrede hode å finne ut hvor jeg skal sende krav om sykepenger. Arbeidsgivers betaler ikke lønn utover arbeidsgiverperioden og det er vel derfor NAV skal betale? Men hvor skal jeg sende kravet om sykepenger? Bare til NAV - min hjemkommune - eller til arbeidsgiver som kanskje videresender? Åhh, noen ganger kortslutter hjernen min Du skal levere del D av sykemeldingen til Nav i din hjemkommune. Evt kan du også levere den til arbeidsgiver som vil videresende denne til Nav sammen med Skatte- og inntektsopplysninger.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Du skal levere del D av sykemeldingen til Nav i din hjemkommune. Evt kan du også levere den til arbeidsgiver som vil videresende denne til Nav sammen med Skatte- og inntektsopplysninger. Tusen takk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå