KristineJ16 Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Kan noen hjelpe meg med denne oppgaven? Utvikling av oljeprisen – omsettes olje i et frikonkurransemarked? For det første er jeg ikke i det hele tatt sikker på svaret, og for det andre; jeg skal skrive en hel wordside om emnet, har dere noen forslag til noe spesielt jeg burde ta opp? På forhånd takk!
Gjest SnowLeopard Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Det lukter samfunnsøkonomi av denne oppgaven, og da tipper jeg svaret står i boka di 1
KristineJ16 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2011 Det lukter samfunnsøkonomi av denne oppgaven, og da tipper jeg svaret står i boka di Nei, det er akkurat der problemet ligger. Læreren har bevisst gitt oss forskjellige oppgaver, som vi ikke finner fasit på i boka, for å få oss til å lete andre steder...
Gjest SnowLeopard Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Nei, det er akkurat der problemet ligger. Læreren har bevisst gitt oss forskjellige oppgaver, som vi ikke finner fasit på i boka, for å få oss til å lete andre steder... Og da er løsningen din å spørre på et forum? Google er en fin ting, det samme gjelder biblioteket. Du kan gjøre mye ut av oppgaven. Start med innledning, definer "frikonkurransemarked" og andre relevante ord, og ta det fra der.
KristineJ16 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2011 Og da er løsningen din å spørre på et forum? Google er en fin ting, det samme gjelder biblioteket. Du kan gjøre mye ut av oppgaven. Start med innledning, definer "frikonkurransemarked" og andre relevante ord, og ta det fra der. Selvfølgelig er ikke løsningen min "å spørre på et forum". Jeg har allerede skrevet mye på oppgaven, lurte bare på om noen hadde noe ekstra å komme med. Men takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå