Lutetium 71 Skrevet 16. november 2011 #21 Skrevet 16. november 2011 XP hadde jeg mer tro på, så dette var rimelig merkelig! Du får ta med deg nyepcen og besøke huseier. Eneste jeg kommer på.
babord Skrevet 16. november 2011 #22 Skrevet 16. november 2011 Aner ikke om dette er relevant, men hos oss var det omvendt før. Nettet virket på pc'en, men på iphone og xbox virket det bare ved første gangs bruk etter routeren var restartet. Det forklarte en IT-mann jeg kjenner med at routeren byttet IP-adresse eller noe sånt? Vi måtte i alle fall kjøpe ny router, bruker netgear nå.
Gjest NotSo Skrevet 16. november 2011 #23 Skrevet 16. november 2011 Når jeg fikk fiber, fungerte heller ikke passordet med det første. Jeg måtte inn på ruterinnstllingene (skriver inn ipen til ruteren i nettleseren) og der rotet jeg litt rundt, deaktiverte passordet og prøvde. Det funket (obviously), deretter aktiverte jeg passordet igjen. Og da godtok den passordet når jeg skrev det inn. (Dette var med passordet jeg fikk fra leverandøren)
sofie777 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #24 Skrevet 17. november 2011 Det er skikkelig ustabilt, for nå fungerer nettet igjen, uten at jeg har gjort noe. Håper det fortsetter, men nå våger jeg ikke å slå av maskinen i tilfelle det skal gjøre at nettet faller ut igjen. Men må jo det en eller annen gang.
Lutetium 71 Skrevet 17. november 2011 #25 Skrevet 17. november 2011 Det er skikkelig ustabilt, for nå fungerer nettet igjen, uten at jeg har gjort noe. Håper det fortsetter, men nå våger jeg ikke å slå av maskinen i tilfelle det skal gjøre at nettet faller ut igjen. Men må jo det en eller annen gang. Kan det være dårlig signal?
sofie777 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #26 Skrevet 17. november 2011 Nei, igjen, det virker perfekt på mobil og tablet rett ved siden av (og langt fra) pc-en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå