Gjest SnowLeopard Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Kan noen av dere kloke hoder fortelle meg hvordan en lege klarer å sette diagnose på avrevet akilles - uten å i det hele tatt røre meg....? Rareste legetimen jeg har hatt, og tydeligvis en enkel måte å skaffe seg sterke smertestillende medisiner på...!
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 de er overtrøtte og lei av jobben. jeg har fått 2 diagnoser helt ut av det blå selv. broren min har også opplevd noe lignende. han gikk til legen å klaget på sure oppstøtt. da tok legen fram en hammer, dunket han i kneet for å sjekke refleksene og sa "ser ut som alt er ok her ja" tror aldri jeg har ledd så mye som jeg gjorde da han fortalte det. bytt lege 1
Despicable Me Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Opplevde det samme sist jeg var hos legen.. Spurte 2 spm, ga meg en resept på antibiotka og sendte meg hjem. Jojo, ble frisk, men undersøkte meg ikke
Miki Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 de er overtrøtte og lei av jobben. jeg har fått 2 diagnoser helt ut av det blå selv. broren min har også opplevd noe lignende. han gikk til legen å klaget på sure oppstøtt. da tok legen fram en hammer, dunket han i kneet for å sjekke refleksene og sa "ser ut som alt er ok her ja" tror aldri jeg har ledd så mye som jeg gjorde da han fortalte det. bytt lege HAHAHA!
agg Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Jeg har også hatt en sånn lege, satt på andre siden av bordet og sa "hm.. det var rart. Kanskje stress? Kom tilbake om en uke om du ikke har blitt bedre" ble jo ikke bedre, kom tilbake men fikk da ei nyutdanna dame. Hun var nesten for ivrig, klemte, kjente og testa overalt, men fant jo i alle fall ut hva det var :gjeiper:
Mononoke Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Jeg har også vært borti et par sånne. Og apropos smertestillende, kom inn til legen med en betennelse. -Lege: Gjør det vondt? -Meg: Nei egentlig ikke noe særlig. -Lege: Ok, men da får du en resept på paralgin forte. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 de er overtrøtte og lei av jobben. jeg har fått 2 diagnoser helt ut av det blå selv. broren min har også opplevd noe lignende. han gikk til legen å klaget på sure oppstøtt. da tok legen fram en hammer, dunket han i kneet for å sjekke refleksene og sa "ser ut som alt er ok her ja" tror aldri jeg har ledd så mye som jeg gjorde da han fortalte det. bytt lege Ser for meg at legen (eller noen andre i kjeden) har blandet på begrepene refleks og reflux?
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. november 2011 #9 Skrevet 15. november 2011 (endret) Ser for meg at legen (eller noen andre i kjeden) har blandet på begrepene refleks og reflux? min bror sin teorie er at han var veldig lei hypokondere, så han bare gjorde noe for å bli kvitt dem hehehe. legen er en gammel mann Endret 15. november 2011 av Nuppdupp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå