AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Har hatt betennelse i navlen sånn mer eller mindre i 3 mnd og det toppet seg idag da den satte seg dønn fast på en måte som gjorde at det gjorde UTROLIG vondt konstant, så jeg tok den ut. Måtte ha den i varmt vann en stund først for å få den ut riktignok. Så presset jeg hullet sammen og det kom ut akkurat som en liten "pose" med blod inni som sprakk når jeg presset på den (kviselignende bare med blod), så har det rent litt blod ut. Er det noe stress at jeg tok den ut? Har jo lest mange sier det ikke er lurt på infeksjonsfare osv, men det virker ikke logisk å fortsette å ha noe i magen som tydeligvis ikke hører hjemme der siden magen støter den vekk. Ser også nå som den er ute at det ser ut som hullet egentlig er tatt for langt "ut", altså jeg har veeeldig flat mage og veldig lite fett, så den har jo på en måte stått stramt i en unaturlig stilling. Har renset masse og tatt et plaster over hullet på oppsiden (fikk ikke til å ha et inni navelen) og tenkte å fortsette å rense til det lukker seg. Er dette seriøst farlig eller er det noen der ute som har vært i lignende situasjon og det har gått bra? I mitt hode virker det jo logisk at det er MINDRE sannsynlig at man får betennelse i et "grodd" hull i navelen enn et åpent kutt på f. eks. hånden. ??? Still veldig nevrotisk her!!
Gjest ThatWoodcut Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Jeg fikk også betennelse i min, mest fordi jeg pirket så mye tror jeg Det endte med at jeg tok den ut og bare lot det gro igjen. Ikke noe problem, og det er jo bedre det enn at betennelsen blir værre. Det eneste er at jeg har fått ett ganske stort arr fordi piercingen grodde til siden.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Oja.. Hm, har hørt så mange skrekkhistorier om innkapslede betennelser som har gått inni magen og blabla. Min ser helt ok ut nå er bare to små prikker som er bittelitt røde rundt (sikkert all rensingen ), men den er rett osv. Kan ikke se noe særlig kul (?) vet ikke om det er der for jeg har ikke studert navlen min før idag så vet ikke om det skal være sånn eller hva. Haha. Satser på det går bra! Men fyfaen magen ser rar ut nå.... Vant til å ha noe der i 7 mnd, så er det plutelig borte... Haha, ser SÅ rart ut!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå