Gå til innhold

Playere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg også. Jeg føler meg mer attraktiv dersom jeg er sammen med en attraktiv mann! :lur:

Det varer aldri lenge. Det har ikke du tenkt på :smoke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varer aldri lenge. Det har ikke du tenkt på :smoke:

Jo da! Min eks var mindre attraktiv enn meg og mer forelsket enn meg. Det endte ikke bra! Enig i at det må være nokså likt da :)

Skrevet

Damer bør alltid velge en mann som er mindre attraktiv enn henne selv. Ellers vil hun aldri føle seg fornøyd med seg selv.

For noe tull. Jeg er strålende fornøyd med meg selv faktisk.

• Liker 1
Skrevet

For noe tull. Jeg er strålende fornøyd med meg selv faktisk.

Fornøyd hvis du må konkurrere med typen om å få oppmerksomheten?

Det er ihvertfall tullprat! :smoke: hehe

Skrevet

Jo da! Min eks var mindre attraktiv enn meg og mer forelsket enn meg. Det endte ikke bra! Enig i at det må være nokså likt da :)

Ja begge må være fornøyd med " kjøpet og handelen " med hverandre. Skal forholdet holde en god stund.Det er 100% sikkert. Alle andre forhold vil bli tamme,dårlige eller bli totalt krasj...etter kort tid. Bortkastet TID ...for begge.

Han kan synes hun er perfekt selv om hun ikke tror på det selv , Hun kan synes han er perfekt for henne, selv om han selv ikke tror han er det...Mann og kvinne vektlegger jo forskjellige egenskaper og kvaliteter , når de søker partnere : )

Selv om det er relativt store forskjeller i livsstil.livssituasjon og alder mellom dem.

Viktigst er at den rette KJEMIEN og tiltrekningen er der mellom dem.Så vil begge være fornøyd med kjøpet : ) .

Skrevet

Han kan synes hun er perfekt selv om hun ikke tror på det selv , Hun kan synes han er perfekt for henne, selv om han selv ikke tror han er det...Mann og kvinne vektlegger jo forskjellige egenskaper og kvaliteter , når de søker partnere : )

Her sier du det jo vettu! :)

Altså at mannen må være mindre attraktiv enn kvinnen :smoke:

Skrevet

Fornøyd hvis du må konkurrere med typen om å få oppmerksomheten?

Det er ihvertfall tullprat! :smoke: hehe

Han får veldig mye oppmerksomhet og jeg er fortsatt fornøyd. ;)

Skrevet

Han får veldig mye oppmerksomhet og jeg er fortsatt fornøyd. ;)

Det kommer ikke til å vare. Sanne mine ord!

Skrevet

Det kommer ikke til å vare. Sanne mine ord!

Hahahaha, du er ihvertfall konsekvent i din negativitet, det skal du ha. ;) Det har forøvrig vart i flere år.

• Liker 1
Skrevet

Hahahaha, du er ihvertfall konsekvent i din negativitet, det skal du ha. ;) Det har forøvrig vart i flere år.

Jeg har levd så lenge at jeg vet hva jeg prater om.

Skrevet

Jeg har levd så lenge at jeg vet hva jeg prater om.

Adler er ikke synonymt med verken kunnskap eller visdom.

Skrevet

Og så har nok en tråd sporet av! :skaal:

Skrevet

Her sier du det jo vettu! :)

Altså at mannen må være mindre attraktiv enn kvinnen :smoke:

Og hvordan kan man måle hvem som er mindre eller mest attraktiv ? Av mannen eller dama ?

Generelt sett er jo kvinnen mest attraktiv alltid . Forde single kvinner er det langt færre av, enn single langtidsledige menn i Norge.

Kvinnen har flere intriserte menn i både kunn rene sex- tilbud og forhold.

Enn mannen har tilgjengelige damer som er interesert i det samme. Nettopp forde det ER et betydelig kvinneunderskudd i Norge.Så det er nok mest konkurranse om damene ....

Enn det er blant kvinner OM MENN ...

Skrevet

Og hvordan kan man måle hvem som er mindre eller mest attraktiv ? Av mannen eller dama ?

Generelt sett er jo kvinnen mest attraktiv alltid . Forde single kvinner er det langt færre av, enn single langtidsledige menn i Norge.

Enn mannen har tilgjengelige damer som er interesert i det samme. Nettopp forde det ER et betydelig kvinneunderskudd i Norge.Så det er nok mest konkurranse om damene ....

Har vi et betydelig kvinneunderskudd i Norge? :klo:

Skrevet

Poenget er at dama selv føler at hun er mer attraktiv enn mannen. Det er greia. Psykologi vettu :smoke:

Skrevet

Poenget er at dama selv føler at hun er mer attraktiv enn mannen. Det er greia. Psykologi vettu :smoke:

Ville mannen følt seg bra da ??? Det tror jeg ikke.

ABSOLUTT ALLE er attraktive for NOEN der ute.

Noe alle vet . Selv om jeg følte meg mer omsværmet og attraktiv enn min partner...betyr ikke det at jeg ville følt meg helt helt trygg for utroskap, eller at jeg ikke kunne bli sjalu eller usikker om jeg oppfattet at han eks glante mye på en annen kvinne etc.Selv om jeg nesten aldri føler meg truet av andre kvinner. At de eks skal flørte /stjele min mann. DET har aldri skjedd før...Er vell heller motsatt...JEG som flørter ufrivillig med andre damers menn ...he he Så blir de livredde og rasende på meg he he Ja hysterisk redd enkelte ganger. Enda JEG ikke gjorde det med vilje. Det bare skjedde, forde deres mann SÅ PÅ MEG ... Rett og slett forde alle er attraktive for noen andre der ute. Uansett hvordan de ser ut nesten.

Skrevet

Har vi et betydelig kvinneunderskudd i Norge? :klo:

Ja det er det.

I de aller fleste kommuner er det tallmessig ganske stort underskudd på kvinner .

Ellers finnes det alltid et stort overskudd av eldre pensjonerte kvinner mellom 60-100 år , men det er FORDE damer lever lengre enn menn.

Men UNGE kvinner er det alltid underskudd på. I forhold til unge menn.

Skrevet (endret)

Ville mannen følt seg bra da ??? Det tror jeg ikke.

Mannen vil føle seg bra hvis han vet at han har mye annet å bidra med.

Og forutsatt at dama klarer å oppføre seg.

Glem ikke at utseendet ikke er alt! Tro det eller ei ;)

Selv om det gjelder i en større grad for oss menn.

ABSOLUTT ALLE er attraktive for NOEN der ute.

Noe alle vet . Selv om jeg følte meg mer omsværmet og attraktiv enn min partner...betyr ikke det at jeg ville følt meg helt helt trygg for utroskap, eller at jeg ikke kunne bli sjalu eller usikker om jeg oppfattet at han eks glante mye på en annen kvinne etc.Selv om jeg nesten aldri føler meg truet av andre kvinner. At de eks skal flørte /stjele min mann. DET har aldri skjedd før...Er vell heller motsatt...JEG som flørter ufrivillig med andre damers menn ...he he Så blir de livredde og rasende på meg he he Ja hysterisk redd enkelte ganger. Enda JEG ikke gjorde det med vilje. Det bare skjedde, forde deres mann SÅ PÅ MEG ... Rett og slett forde alle er attraktive for noen andre der ute. Uansett hvordan de ser ut nesten.

Joda, alle er (hvis de selv vil) attraktive for noen. Og da også på ulike måter. Ikke bare når det gjelder utseende.

Solid personlighet og god/sikker økonomi betyr mye for mange.

Endret av Steinar40
Skrevet

Ja det er det.

I de aller fleste kommuner er det tallmessig ganske stort underskudd på kvinner .

Ellers finnes det alltid et stort overskudd av eldre pensjonerte kvinner mellom 60-100 år , men det er FORDE damer lever lengre enn menn.

Men UNGE kvinner er det alltid underskudd på. I forhold til unge menn.

Det må jo bli sånn når mange unge kvinner flytter til byene for å studere/jobbe.

Det blir en skjevhet sånn sett. Folk bor på "feil" sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...