Gå til innhold

Playere

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste jeg kjenner som playere ender etter hvert som de blir voksne opp i forhold, og det blir færre av dem etter hvert som alderen øker.

Deler dere dette inntrykket?

Er det sånn at de fleste av disse kommer til å bli notorisk utro?

Er det mulig å endre en player, og hva mener dere i så fall skal til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke mulig å endre noen, det må de gjøre selv.

Selvfølgelig blir det færre av dem etter som alderen øker, de aller fleste ender jo opp med å ønske å være i forhold. Jeg tror vel heller ikke sjansen for at en eldre "player" skal gjøre det bra er så veldig stor i de fleste tilfeller - oppførsel som av noen blir sett på som sjarmerende hos en nittenåring, blir sett på som patetisk og desperat hos en femtiåring.

• Liker 3
Skrevet

De fleste jeg kjenner som playere ender etter hvert som de blir voksne opp i forhold, og det blir færre av dem etter hvert som alderen øker.

Jeg svarer som dame med erfaring med playere. Jeg er litt playerinne selv av natur også: )

NEI - det er IKKE MULIG å endre en player...Hverken dame eller mann. MEN - det betyr ikke at de kommer til å være utroe... MEN Heller at forholdene KAN vare kortere. Da de oftere bytter partnere enn andre, forde de har så mange tilbud hele tiden.

Men det er bare tull at playere ikke kan være trofaste i forhold, såklart de kan det .Men du kan aldri endre personligheten deres. Aldri.

Så er du usikker og har lav selvtillitt selv- vil du bare plages med sjalusi og usikkerhet dersom du er sammen med en typisk player. En partner til en player, bør være veldig selvsikker og ikke ha lett for å bli sjalu...Ellers kan det bli et problem : )

Skrevet

Det er rimelig sikkert at en såkalt player i sine yngre dager, også vil være en større risiko når det gjelder å være utro senere i livet.

Forøvrig er det interessant at menn visstnok er mest utro i 50-års alderen.

Skrevet

Mannen min var en player i sine yngre dager. Han endte aldri et forhold før han var igang med ny dame, og han hadde flere på gang samtidig også. Vi har vært gift i over 20 år, og så vidt jeg vet har han aldri vært utro. :)

Skrevet

Jeg var player helt fram til jeg fant ei jente som gjorde at jeg selv ville bli et bedre menneske.

Gjest Passing by
Skrevet

Jeg var player helt fram til jeg fant ei jente som gjorde at jeg selv ville bli et bedre menneske.

Det stemmer med min erfaring, playere slutter å være playere den dagen de finner ei jente de vil satse alt på. :)

Skrevet

Jeg har flere kompiser som har vært playere, og min erfaring er også at de slår seg ned etterhvert. Har ikke opplevd at noen av de har vært utro eller noe sånt heller.

Men når en notorisk player møter en jente som han slår seg til med, så må jo jenta være jævlig bra eller hva?!

Skrevet

Jeg har flere kompiser som har vært playere, og min erfaring er også at de slår seg ned etterhvert. Har ikke opplevd at noen av de har vært utro eller noe sånt heller.

Men når en notorisk player møter en jente som han slår seg til med, så må jo jenta være jævlig bra eller hva?!

Tror du virkelig at folk går rundt og annonserer at de har vært utro? :klo:

Til din/deres informasjon; de aller fleste tilfeller av utroskap blir aldri oppdaget.

Skrevet

Hva er i såfall en bra match for en player? Kan man gi noen generelle trekk som vil være typisk?

Skrevet

Hva er i såfall en bra match for en player? Kan man gi noen generelle trekk som vil være typisk?

Heit, selvstendig, men fortsatt full av kjærlighet.

Skrevet

Heit, selvstendig, men fortsatt full av kjærlighet.

Det er det som regnes som bra match for de fleste mennesker, ikke bare playere.

Skrevet

Exactly. Alle er individer og med individuelle behov samt tenningsmønster. Ergo eksisterer det ikke noe mal, utover de maler som gjelder de fleste mennesker.

Gjest Passing by
Skrevet

Tror det er vanskelig å forklare eksakt hva det er som gjør et menneske så spesielt at man legger vekk playerrollen for å satse på akkurat den personen. Det er vel det lille ekstra som er så vanskelig å definere. Den playeren jeg har mest erfaring med, ikke rotet med selv, ble mr. trofast himself da han traff jenta han ble gift med og som han fortsatt er gift med. Vurdert ut fra utseendet så kunne han ha blitt sammen med hvem som helst av de andre jentene han rotet med, så det må være noe ekstra med henne han valgte, en flott jente er det i hvert fall.

Skrevet

Hun bør vell være på høyde selv med playeren når det gjelder utseendet og egen selvsikkerhet og selvstendighet.

En langt under standard dame i forhold til playeren selv . Vil bare bli GAL av sjalusi og deppressiv sammens med en player...Husk- hun har jo øyne hun også. Og SER hvor fine alle andre kvinnene er i forhold til henne selv, som hun vil sammenligne seg selv med. Føler hun seg utdanket blir hun usikker og sinnsykt sjalu,grinete og kranglete.Og vil nok komme med beskyldninger og mistenksomme spørsmål til han. Tror ikke dette blir et sunt og avslappet forhold basert på tillitt nei.Eller vare særlig lenge. Når det er stor forskjell på selvsikkerheten og selvtillitten til et par...

Nei - de bør være litt like og jevnsterke på alle områder.Ellers blir det vanskelig å føle full tillitt til hverandre tror jeg. Og en player blir neppe fornøyd i lengden med en dame som ikke er heit og flott i hans øyne. Greit at begge er fornøyd med " kjøpet " av hverandre....Dersom forholdet skal vare og forelskelse og ekte kjærlighet etterhvert oppstå.

Skrevet

Hun bør vell være på høyde selv med playeren når det gjelder utseendet og egen selvsikkerhet og selvstendighet.

En langt under standard dame i forhold til playeren selv . Vil bare bli GAL av sjalusi og deppressiv sammens med en player...Husk- hun har jo øyne hun også. Og SER hvor fine alle andre kvinnene er i forhold til henne selv, som hun vil sammenligne seg selv med. Føler hun seg utdanket blir hun usikker og sinnsykt sjalu,grinete og kranglete.Og vil nok komme med beskyldninger og mistenksomme spørsmål til han. Tror ikke dette blir et sunt og avslappet forhold basert på tillitt nei.Eller vare særlig lenge. Når det er stor forskjell på selvsikkerheten og selvtillitten til et par...

Nei - de bør være litt like og jevnsterke på alle områder.Ellers blir det vanskelig å føle full tillitt til hverandre tror jeg. Og en player blir neppe fornøyd i lengden med en dame som ikke er heit og flott i hans øyne. Greit at begge er fornøyd med " kjøpet " av hverandre....Dersom forholdet skal vare og forelskelse og ekte kjærlighet etterhvert oppstå.

Damer bør alltid velge en mann som er mindre attraktiv enn henne selv. Ellers vil hun aldri føle seg fornøyd med seg selv.

Skrevet

Damer bør alltid velge en mann som er mindre attraktiv enn henne selv. Ellers vil hun aldri føle seg fornøyd med seg selv.

Tja... Viktig at partneren er attraktiv også da! :gjeiper:

• Liker 1
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Jeg er uenig. Hvorvidt jeg er fornøyd med meg selv avhenger ikke av hvor attraktiv en mann er. Men dette er da slik jeg vurderer det.

Skrevet

Jeg er uenig. Hvorvidt jeg er fornøyd med meg selv avhenger ikke av hvor attraktiv en mann er. Men dette er da slik jeg vurderer det.

Jeg også. Jeg føler meg mer attraktiv dersom jeg er sammen med en attraktiv mann! :lur:

• Liker 1
Skrevet

Tja... Viktig at partneren er attraktiv også da! :gjeiper:

Selvfølgelig. Men ikke for attraktiv.

Kvinner som sier de ikke ser dette, har enten ikke tenkt langt nok, eller så juger de ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...