Gjest Nysgjerrig Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 For litt siden var jeg med kjæresten, jeg ga han en blowjob og svelget (første gangen). Har vært utrolig til spy-kvalm i 4 dager nå, og føler for å spy hver gang jeg drikker eller spiser, uansett hva så er følelsen der uansett. Noen andre som har opplevd dette? Tar det lang tid før følelsen og trangen for å spy går bort? Oh, og jeg har ett spørsmål til; Er det noen andre kvinner der ute som får vondt i øvre-del av ryggen ved klemming av brystvortene? blir høyre brystvorte "klemt" får jeg vondt i høyre side av ryggen, og venstre med venstre? Takk for svar på forhånd!
Gjest Nuppa_ Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Tipper at svelging av sæd og kvalme har null sammenheng. Med mindre du syns det var så utrolig ekkelt at du er "psykisk" kvalm.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 For litt siden var jeg med kjæresten, jeg ga han en blowjob og svelget (første gangen). Har vært utrolig til spy-kvalm i 4 dager nå, og føler for å spy hver gang jeg drikker eller spiser, uansett hva så er følelsen der uansett. Noen andre som har opplevd dette? Tar det lang tid før følelsen og trangen for å spy går bort? Oh, og jeg har ett spørsmål til; Er det noen andre kvinner der ute som får vondt i øvre-del av ryggen ved klemming av brystvortene? blir høyre brystvorte "klemt" får jeg vondt i høyre side av ryggen, og venstre med venstre? Takk for svar på forhånd! Det er nok nervebanene dine som gjør dette. De går fra midt på brystet/magen til midt på ryggen, på hver sin side. Det skal jo egentlig ikke gjøre vondt, men kanskje du har litt overfølsomme brystvorter? På det første spørsmålet ditt så er jeg enig meg Nuppa, kan du være "psyksik" kvalm? For du skal jo ikke være kvalm nå, spermen er jo for lengst ute av magen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå