Gå til innhold

gynekolog

Fremhevede innlegg

Gjest jente 19
Skrevet

Hei, jente på 19 som mistet jomfrudommen i mai i år. det var ubeskyttet sex og jeg har ikke testa meg for noe ennå. men i det siste lukter det veldig vondt fra underlivet. tenker jeg må til gynekolog, men aldri vært der.. hørt mange skrekkhistorier. noen som kan fortelle meg hva som skjer, og hva stanken kan komme av? har jeg fått en kjønnssykdom? setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Holenaii
Skrevet

Bedre å få sjekket det, enn å gå å bekymre seg eller engste seg.

Skrevet (endret)

.

Endret av Luppa
Skrevet

Det går helt fint, legene er vant med dette, de utfører gynekolgiske undersøkelser hver dag. Tenk på hvor mange ganger legen gjør dette i uka, så er det kanskje ikke så skremmende.

Det gjør ikke vondt i det hele tatt, det er nok bare det at man føler det er flaut og merkelig som gjør at du hører skrekkhistorier, men det er ingen grunn til å ha disse følelsene.

Det at du har vondt kan skyldes mange ting, også ubeskyttet sex. Det kan være noe så uskyldig som en soppinfeksjon eller en ubalanse, det behandler legen lett. Men dersom det er en klamydiainfeksjon kan det føre til at du blir steril, det vil si at du aldri vil kunne få barn, dersom det ikke blir behandlet. Det er derfor viktig at du går til legen for en sjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...