Arwen Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Hvordan gjør jeg det? Bruker jo bare en ny versjon av MSN nå..
Arwen Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2003 Arg!!!!!!!!! :evil: den har begynt å åpne seg hver gang jeg sjekker mailen min i outlook. (den gamle versjonen)
Gjest Lea Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Har du prøvd Legg til/fjern programmer i Kontrollpanel?
Mrs. B Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 Tror du heller bør åpne Outlook Express og sjekke en innstilling der: Gå på Tools, så Options og sjekk at "Automatically log on to Messenger" ikke står på.
Arwen Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2003 Den står ikke huket av, men nå logget den seg ikke på heller :klø: syk maskin
Gjest Donna Skrevet 11. desember 2003 #7 Skrevet 11. desember 2003 Jeg også irriterte meg over den !! For jeg ble jo logget online når jeg gikk på nettet (eller andre med min maskin) ..... Hm - hvordan var det jeg fikk den til å ikke gjøre det tro ....let tilbake på forumet - jeg fikk hjelp av noen her nemlig. Nå åpner den seg ikke - og jeg bruker msn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå