AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Ja, er havrefras/sjokofras egentlig en julekake? Jeg forbinder det med jul, men jeg vet ikke helt hvorfor... Og er det noen som har en lett men kjempegod oppskrift på sjokofras?
Gjest Navifairy Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Uhm, tror kanskje du mener havreflarn? Havrefras er jo en frokostblanding, hihi Hos oss er dette en julebakst, men jeg mener at de selges i butikken året rundt? Jeg brukte denne oppskriften i fjor, og den var veldig god 1
Luppa Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Nei... det er sånt man kjøper av de lokale ungdomsskoleklassene som sparer til klassetur og som man tar fram fra bakerst i skapet når man blir tilstrekkelig snopesugen! Har aldri smakt hjemmebakte da, skal ikke nekte for at det nok smaker bedre!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Oj, ja, jeg mener selvfølgelig havreflarn! Flaut, spiser jo havrefras til frokost hver dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå