Obelix Skrevet 15. november 2011 #21 Skrevet 15. november 2011 Blås opp begge kinna dine a... Vil se hvordan du ser ut med begge ballene inne i munnen
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #22 Skrevet 15. november 2011 Tror TS er ute etter litt andre svar enn de siste.
Obelix Skrevet 15. november 2011 #23 Skrevet 15. november 2011 Var bare en vits jeg kom på da jeg leste tråden Når det gjelder det å suge bra... så er den beste medisinen det å virkelig utsondre det at man liker det man driver med. Veldig stor forskjell på ei som suger og egentlig ikke har lyst til det kontra ei som driver på og virkelig viser at dette er hun happy for å gjøre
MrSmith Skrevet 15. november 2011 #24 Skrevet 15. november 2011 Den henger jeg over kanten på kruset, lar den ligge i det varme vannet en stund og dypper den noen ganger opp og ned før jeg smaker om teen er passe sterk . ..leste nettopp en liten kommentar fra deg om "mild bdsm..og henting av en øl.." og så kommer denne..tror du får komi-prisen i dag.
Gjest Eurodice Skrevet 15. november 2011 #25 Skrevet 15. november 2011 ..leste nettopp en liten kommentar fra deg om "mild bdsm..og henting av en øl.." og så kommer denne..tror du får komi-prisen i dag. Så bra, da gleder jeg da noen . Men jeg var ikke alene om ikke å forstå sammenligningen med en tepose og "ballesuging".
gjest31 Skrevet 15. november 2011 #26 Skrevet 15. november 2011 Jeg har alltid fått høre at jeg er fantastisk til å suge, men noe sier meg at jeg kunne ha "eksperimentert" litt mer. For å si det sånn da, jeg "safer" veldig, og gjør bare det jeg kan. Har dere noen tips til små triks man kan gjøre, for å gjøre det litt mer "nytt og spennende"? Masse spytt, slaffsing og godlyder med et fast grep rundt pungen. Liker godt at damene klemmer og skviser ballene, men det er det nok ikke alle som liker.
Gjest Coolaid Skrevet 17. november 2011 #27 Skrevet 17. november 2011 Hvordan suge bra ? Hørte på en podcast av "Sex with emily" hvor hun refererte til en undersøkelse.. 3 ting var viktig for menn når det gjaldt blowjobs: 1. Ikke tenner 2. Det må være vått, mye spytt osv 3. Hun må se ut som om hun liker det. Personlig så er jeg enig i ihvertfall de to første. Ellers så foretrekker jeg selv at hun ikke er hardhent med penis men er myk og god. Og det skader heller ikke om hun massere meg med hendene samtidig, og gir litt oppmerksomhet til mellomkjøttet og gjerne en våt finger inn i rumpa.... hurra for blowljobs og jentene som utfører dem!
Gjest Eurodice Skrevet 17. november 2011 #28 Skrevet 17. november 2011 Hvordan suge bra ? Hørte på en podcast av "Sex with emily" hvor hun refererte til en undersøkelse.. 3 ting var viktig for menn når det gjaldt blowjobs: 1. Ikke tenner 2. Det må være vått, mye spytt osv 3. Hun må se ut som om hun liker det. Personlig så er jeg enig i ihvertfall de to første. Ellers så foretrekker jeg selv at hun ikke er hardhent med penis men er myk og god. Og det skader heller ikke om hun massere meg med hendene samtidig, og gir litt oppmerksomhet til mellomkjøttet og gjerne en våt finger inn i rumpa.... hurra for blowljobs og jentene som utfører dem! Da må det være ypperlig med en dame som bruker gebiss. Ingen fare for å bli bitt i hvert fall .
Gjest linsina Skrevet 17. november 2011 #29 Skrevet 17. november 2011 - mye tunge - mye spytt - ikke være sjenert - det skal gjøres ordentlig! - noen dyype sug, andre litt lette and the list goes on ELSKER å suge,og jeg er faen meg god til det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå