Alejandro Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Når det blir tett dansing på dansegulvet kan det hende at det blir en stiv en i buksa. Jeg regner med at jenta merker det når hun driver å gnikker rumpa mot underlivet til gutten, men hva synes egentlig kvinner om dette? Er det lite modent eller er det turn-on å kjenne en erigert penis mot rumpa?
ini Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg syns det er litt turn-on. Det er jo et kompliment, er det ikke?
Alejandro Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2011 Selvfølgelig er det et kompliment, det kan vel ikke tolkes annerledes ? Men er det vanlig, skjer det med de fleste gutter du danser intimt med?
Fysikeren Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Hvilken annen reaksjon forventer hun ved å "gnikke rumpa mot underlivet til gutten"? Men jeg tror dette er veldig både og ja. Både fra person til person, og fra gang til gang. Sånn er det ihvertfall her i gården. Eller buksa om du vil..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå