AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Hei, Får ikke sett NRKs nett-tv på den nye iPaden min. Prøver å laste ned Silverlight, men funker ikke. Noen som har tips? Har også lastet med NRK-appen, men dette spm gjelder vanlig streaming.
charlott Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Hei, Får ikke sett NRKs nett-tv på den nye iPaden min. Prøver å laste ned Silverlight, men funker ikke. Noen som har tips? Har også lastet med NRK-appen, men dette spm gjelder vanlig streaming. Last ned NRK sin app fra app-store.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Last ned NRK sin app fra app-store. Har samme problemet. Og iPhone NRK-appen funker ikke. Noen som vet?
Xtra_lilje Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Hva mener du med vanlig streaming? For å se NRK nett-tv, må du laste ned appen. Holder ikke å laste ned silverlight og se via nettleser( med mindre NRK har laget nye sider i det siste som støtter HTML5, men det tror jeg ikke.) Dessuten må du ha ganske god dekning, enten du kjører 3G eller WiFi. Om du er på 3g, prøv å koble deg til et trådløst nett. Ellers kan jeg si at jeg har dumpet hele NRK appen fordi den er treg og krever mye ressurser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå