anonyme-krim Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Hei! Først og fremst: Jeg er sannsynligvis den dårligste på kjøkkenet i hele Norge. Så mulig det dukker opp noen dumme spørsmål fra meg. For litt siden bestemte jeg meg for at dette MÅ bare forandres, og har derfor bestemt meg for å begynne å lage maten fra bunn. Nå fikk jeg lyst å lage karameller eller noe annet godt som kan gis bor som en liten julegave. Jeg finner oppskrifter på internett, det er ikke det. Men så mange forskjellige a'gitt! Jeg vil gjerne ha de litt myke og gode. Så jeg lurer på om noen her har en enkel og grei oppskrift til meg? På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Hvis du er Norges dårligste på kjøkkenet ville jeg ikke satt deg til åk koke karameller. Det krever oppmerksomhet og konsentrasjon.
anonyme-krim Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2011 Jeg prøvde oppskriften som jeg fant på detsoteliv.no, og fikk det til. Men så fint folk har trua på folk som prøver å lære.
ashera Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Her er masse enkle lage og gi bort-ting!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå