marsy Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Skal 4 dager til Barcelona om en ukes tid. Har vært der en gang før, og har derfor sett det meste av typiske "turist ting". Hva bør jeg få med meg nå? Hvor er det best å shoppe? Hva er de beste restaurantene? De beste barene for en cocktail?
Haley Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Anbefaler den lille bortgjemte, men veldig sjarmerende bar/bistroen Milk! Enten for en deilig recovery brunch på dagtid eller for noe godt å spise og/eller drikke på kveldstid
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Passeig de Gracia er en fin handlegate.
juliane Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Her hiver jeg meg på, skal til Barcelona for første gang i helga. Kanskje du TS har noen gode "turist-tips" til meg so reiser for første gang?
marsy Skrevet 15. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2011 Takk for tips! Her hiver jeg meg på, skal til Barcelona for første gang i helga. Kanskje du TS har noen gode "turist-tips" til meg so reiser for første gang? Sagrada Familia Park Guell Ramblas (oppskrytt) Picassomuseet Spise på Cal Pep Gå tur langs stranden, fra havna til den Olympiske havn Tilbringe MYE tid i det gotiske kvarteret (Born) Ta taubanen opp til Montjuic og ta en drink på terrassen der, med utsikt over byen.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Takk for tips! Sagrada Familia Park Guell Ramblas (oppskrytt) Picassomuseet Spise på Cal Pep Gå tur langs stranden, fra havna til den Olympiske havn Tilbringe MYE tid i det gotiske kvarteret (Born) Ta taubanen opp til Montjuic og ta en drink på terrassen der, med utsikt over byen. Helt enig. I tillegg er du dømt til å bli ranet om du ikke er forsiktig med verdisakene dine.
Gjest padawan Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 du kan se om du finner noen flere råd i denne tråden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå